Po premierze wybuchła wielka afera - a rok później, okazuje się, że zgodnie z naszymi przypuszczeniami gracze jednak zwrócą uwagę, że to naprawdę fajna przygoda w cyberpunkowym świecie. Polski hit z coraz lepszą sprzedażą i opiniami kupujących. Między innymi o tym opowiada Michał Król. W tym wydaniu kącika Gramy po polsku także sporo informacji o planach dotyczących rozwoju już wydanych produkcji. Bądź też - ich odświeżeniu w nadziei na powrót zainteresowania graczy.
Nie milkną echa bardzo udanej premiery studia, które siedzibę ma w Szczecinie. Ich przygoda na obcej planecie, gatunkowy miks podlany fenomenalną grafiką, wciąż sprzedaje się bardzo dobrze - informuje Michał Król. Poza tym, są pierwsze wrażenia z ogrywania kontynuacji wielkiego, światowego hitu. I wygląda na to, że opóźnienia premiery ostatecznie jednak wyjdą tej produkcji na dobre. Niezmiennie też sprawdzamy, co dzieje się u mniejszych twórców - choć nominacje do nagrody gry roku dla pewnego znanego tytułu oczywiście też odnotowujemy.
Na rynku symulatorów nie brakuje spektakularnych - jak na gatunek - sukcesów. Z drugiej strony, przy ogromnym nasyceniu produkcjami o takich założeniach rozgrywki, zdarzają się i spektakularne wpadki. Na razie, jak informuje Michał Król, taki los spotkał symulator budowania... więzienia... Kilka innych produkcji z Polski też nie miało wymarzonego debiutu, ale cały czas mamy nadzieję (bo są na to przykłady w branży), że przynajmniej uda się zwrócić koszty produkcji. Są też dobre informacje, bo jeden z coraz mocniej rozwijających się zespołów, znowu informuje o kolejnej współpracy i grze w produkcji.
Mimo wielu upadków - czasami spektakularnych - o których także naturalnie mówimy w kąciku Gramy po polsku, w ogólnym rozrachunku nasza branża sukcesywnie pnie się do góry. Większe gry, mniejsze, a naprawdę wiele z nich znalazło się w ostatnim zestawieniu sprzedaży największego cyfrowego sklepu na świecie. Między innymi o tym mówi Michał Król, rozmawiamy także o znanym polskim piłkarzu, który wchodzi ze swoim słynnym nazwiskiem i finansami na rynek tworzenia gier.
Zobacz także
2021-09-25, godz. 06:00
NBA 2K22 [PC]
Skórzana piłka rozmiar "7”, parkiet z klonowego drewna, dwa kosze na wysokości trzech metrów i dziesięciu prawdziwych, sportowych herosów. Tak niewiele wystarczy do tego, by przez 48 minut rozpalać do czerwoności widownię na całym…
» więcej
2021-09-25, godz. 06:00
NBA 2K22 [PC]
Skórzana piłka rozmiar "7”, parkiet z klonowego drewna, dwa kosze na wysokości trzech metrów i dziesięciu prawdziwych, sportowych herosów. Tak niewiele wystarczy do tego, by przez 48 minut rozpalać do czerwoności widownię na całym…
» więcej
2021-09-25, godz. 06:00
DEATHLOOP [PC]
Na DEATHLOOP od Bethesdy czekało wielu graczy. Produkcja, hucznie zapowiadana, przyciąga oko - trailery przedstawiały dynamiczną rozgrywkę, barwne uniwersum oraz garść dobrego humoru. Pytanie, czy w praktyce udało się to pierwsze…
» więcej
2021-09-25, godz. 06:00
DEATHLOOP [PC]
Na DEATHLOOP od Bethesdy czekało wielu graczy. Produkcja, hucznie zapowiadana, przyciąga oko - trailery przedstawiały dynamiczną rozgrywkę, barwne uniwersum oraz garść dobrego humoru. Pytanie, czy w praktyce udało się to pierwsze…
» więcej
2021-09-25, godz. 06:00
DEATHLOOP [PC]
Na DEATHLOOP od Bethesdy czekało wielu graczy. Produkcja, hucznie zapowiadana, przyciąga oko - trailery przedstawiały dynamiczną rozgrywkę, barwne uniwersum oraz garść dobrego humoru. Pytanie, czy w praktyce udało się to pierwsze…
» więcej
2021-09-25, godz. 06:00
Game Builders Garage [Switch]
Założenia Game Builder Garage są dobre. Chodzi o to, by dzieci nauczyły się tworzyć gry dzięki intuicyjnemu przewodnikowi stworzonemu przez Nintendo. I powiedzmy, że to się udaje. Problem w tym, że najmłodsi mają pewną cechę…
» więcej
2021-09-18, godz. 06:00
Tales of Arise [PlayStation 5]
Tak. To się może udać - myślałem oglądając na ekranie najnowszą odsłonę długaśnej serii. Nie będę jakoś szczególnie oryginalny w tej recenzji - czy może felietonie, w którym więcej przemyśleń, niż wypisywania plusów…
» więcej
2021-09-18, godz. 06:00
Tales of Arise [PlayStation 5]
Tak. To się może udać - myślałem oglądając na ekranie najnowszą odsłonę długaśnej serii. Nie będę jakoś szczególnie oryginalny w tej recenzji - czy może felietonie, w którym więcej przemyśleń, niż wypisywania plusów…
» więcej
2021-09-18, godz. 06:00
WarioWare: Get It Together! [Switch]
Wyobraźcie sobie prostą w wykonaniu, zasadach i sterowaniu grę, gdzie liczy się szybkość i precyzja. Takich produkcji powstało wiele, ale nic nie dorówna serii WarioWare, która absurdalnym humorem i zaskakującymi zadaniami przebija…
» więcej
2021-09-18, godz. 06:00
Pathfinder: Wrath of the Righteous [PC]
Pożoga, plugastwo, otchłań… Z mrocznych czeluści fantastycznego świata na ziemię wypełzło parszywe zło. Przez ponad sto lat ludzkość dzielnie broniła swojego domu, swojej ukochanej krainy. Wszystko to jednak spełzło na niczym……
» więcej