Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Giermasz » GRAMY PO POLSKU
GIERMASZ-Gramy po polsku na 27.11.21
Po premierze wybuchła wielka afera - a rok później, okazuje się, że zgodnie z naszymi przypuszczeniami gracze jednak zwrócą uwagę, że to naprawdę fajna przygoda w cyberpunkowym świecie. Polski hit z coraz lepszą sprzedażą i opiniami kupujących. Między innymi o tym opowiada Michał Król. W tym wydaniu kącika Gramy po polsku także sporo informacji o planach dotyczących rozwoju już wydanych produkcji. Bądź też - ich odświeżeniu w nadziei na powrót zainteresowania graczy.
GIERMASZ-Gramy po polsku na 20.11.21
Nie milkną echa bardzo udanej premiery studia, które siedzibę ma w Szczecinie. Ich przygoda na obcej planecie, gatunkowy miks podlany fenomenalną grafiką, wciąż sprzedaje się bardzo dobrze - informuje Michał Król. Poza tym, są pierwsze wrażenia z ogrywania kontynuacji wielkiego, światowego hitu. I wygląda na to, że opóźnienia premiery ostatecznie jednak wyjdą tej produkcji na dobre. Niezmiennie też sprawdzamy, co dzieje się u mniejszych twórców - choć nominacje do nagrody gry roku dla pewnego znanego tytułu oczywiście też odnotowujemy.
GIERMASZ-Gramy po polsku na 13.11.21
Na rynku symulatorów nie brakuje spektakularnych - jak na gatunek - sukcesów. Z drugiej strony, przy ogromnym nasyceniu produkcjami o takich założeniach rozgrywki, zdarzają się i spektakularne wpadki. Na razie, jak informuje Michał Król, taki los spotkał symulator budowania... więzienia... Kilka innych produkcji z Polski też nie miało wymarzonego debiutu, ale cały czas mamy nadzieję (bo są na to przykłady w branży), że przynajmniej uda się zwrócić koszty produkcji. Są też dobre informacje, bo jeden z coraz mocniej rozwijających się zespołów, znowu informuje o kolejnej współpracy i grze w produkcji.
GIERMASZ-Gramy po polsku na 06.11.21
Mimo wielu upadków - czasami spektakularnych - o których także naturalnie mówimy w kąciku Gramy po polsku, w ogólnym rozrachunku nasza branża sukcesywnie pnie się do góry. Większe gry, mniejsze, a naprawdę wiele z nich znalazło się w ostatnim zestawieniu sprzedaży największego cyfrowego sklepu na świecie. Między innymi o tym mówi Michał Król, rozmawiamy także o znanym polskim piłkarzu, który wchodzi ze swoim słynnym nazwiskiem i finansami na rynek tworzenia gier.
 

Zobacz także

2024-06-09, godz. 18:31 [8.06.2024] Rozmowa - Rafał Sankowski, szef studia Sonka Do rozmowy zaprosiłem Rafała Sankowskiego, szefa studia Sonka. Firma ta specjalizowała się w portach na Switcha, miała też własne dokonania, a teraz pełną… » więcej 2024-06-01, godz. 10:51 [1.06.2024] Wywiad - Paweł Turaczyk, założyciel studia kantal collective Na rozmowę do studia zaprosiliśmy tym razem samodzielnego, niezależnego twórcę, który po godzinach tworzy gry swojego ulubionego gatunku - tower defense… » więcej 2024-05-18, godz. 12:45 [18.05.2024] Wywiad - Kuba Bukała, założyciel i szef studia Serious Sim W tym tygodniu na rozmowę zaprosiliśmy jednego z autorów niedawno wydanej gry Heading Out. Kuba Bukała jest założycielem i szefem studia Serious Sim. W półgodzinnym… » więcej 2024-05-04, godz. 06:00 [4.05.2024] Wywiad - Sebastian Kijaczko ze studia Storm Trident Studio Storm Trident znane jest głównie z konsolowych portów, ale mają też bogate własne portfolio, więc zaprosiłem do rozmowy szefa tej ekipy, Sebastiana… » więcej 2024-04-27, godz. 06:00 [27.04.2024] Wywiad - Bartłomiej Szydło, szef studia Played with Fire Twórcy zajmujący się VR nie gościli na naszych łamach dość często. Teraz możemy to nadrobić, bo udało się mi zaprosić Bartłomieja Szydło, szefa… » więcej 2024-04-20, godz. 16:29 [20.04.2024] Wywiad - Bartek Gajewski, założyciel i szef studia Jutsu Games Jutsu Games to nieliczny przypadek w Polsce, gdzie praktycznie każda stworzona przez nich gra to był sukces. Stoi za tym m.in. Bartek Gajewski, który lata temu… » więcej 2024-04-06, godz. 12:12 [6.04.2024] Wywiad - Darek Łęczycki, szef studia Trigger Labs Darek Łęczycki stworzył w życiu wiele gier. To nie tylko szef studia Trigger Labs, które kilka miesięcy temu wydało grę Pandemic Train, to także wielki… » więcej 2024-03-30, godz. 06:00 [30.03.2024] Wywiad - Maciej Dobrowolski ze studia Starward Industries Recenzję The Invincible popełniłem pod koniec ubiegłego roku, ale nie było okazji porozmawiać z twórcami po premierze. Gra mi się bardzo podobała, w końcu… » więcej 2024-03-23, godz. 16:35 [23.03.2024] Wywiad - Karolina Majdzińska, prezes studia Mighty Koi Jeszcze kilka tygodni temu, gdy wypowiedziało się nazwę Mighty Koi, nikt nie wiedział o czym mówię. Jednak studio zapowiedziało dwie gry na znanych IP:… » więcej 2024-03-16, godz. 06:00 [16.03.2024] Wywiad - Marek Rutkowski, studio Monster Couch Z Markiem Rutkowskim z poznańskiego studia Monster Couch porozmawiałem o kanapach, walkiriach, kołderkach, kotkach, ptaszkach, ale przede wszystkim o ich najnowszej… » więcej
12345