Po latach niedomówień i gierek słownych wreszcie poznaliśmy liczbę sprzedanych egzemplarzy słynnej polskiej produkcji o walce z zombie. I jest to liczba doprawdy oszałamiająca - co z dużym zadowoleniem odnotowuje gospodarz kącika Gramy po polsku Michał Król. Ale i rozmawiamy o produkcjach o wiele, wiele mniejszych. Przykładowo, jedna z nich dostała nagrodę w kategorii tytułów, o których nikt nie słyszał, a powinien. Takie polskie gry również oczywiście również odnotowujemy.
Szalone futurystyczne wyścigi - jest grupa fanów gier, która zawsze z chęcią sprawdzi kolejną produkcję z tego gatunku. A jak informuje Michał Król, jedno z polskich studiów po latach wraca do tematu i szykuje nową odsłonę swojego tytułu w tym klimacie. Poza tym, dyskutujemy o cenie zapowiedzianego właśnie dużego dodatku do popularnej strzelanki. Ma być naprawdę napakowany zawartością - ale i stosunkowo drogi. Czy to się może udać? I jeszcze jedna z ostatnich zapowiedzi, bo premiera tuż tuż, polskiego platformowego klasyka w nowej odsłonie.
Do połowy pełna - czy do połowy pusta? Popularne powiedzonko o szklance świetnie ilustruje niejaki problem z określeniem, czy ostatecznie premiera słynnej gry w cyberpunkowym świecie była sukcesem sprzedażowym, czy jednak niekoniecznie? Za to nie ma wątpliwości, że polski największy zespół tworzący gry może być dumny z osiągnięcia innej swojej słynnej marki - o czym opowiada oczywiście nasz ekspert od polskiej branży Michał Król. Mamy też trochę ciekawych zapowiedzi, szczegóły w nagraniu.
Siedem lat ciężkiej, samotnej pracy - i marzenia o sukcesie, które właśnie się spełniają. Czyli Michał Król opowiada jak dzięki uporowi i pasji można dojść na sam szczyt niezależnej sceny twórców tworzących gry. Poza tym, czekamy bardzo na pewną dosyć brutalną grę - ale przemoc jest uzasadniona epoką historyczną i miejscem w którym dzieje się akcja tej produkcji. Mamy też informacje o innych twórcach, którzy po sukcesie swojego tytułu, idą za ciosem i zapowiadają wersję na najnowsze konsole.
Zobacz także
2021-11-05, godz. 20:08
ARCHIWUM 2021, czerwiec
» więcej
2021-11-05, godz. 20:08
ARCHIWUM 2021, lipiec
» więcej
2021-11-05, godz. 20:08
ARCHIWUM 2021, sierpień
» więcej
2021-11-05, godz. 20:08
ARCHIWUM 2021, wrzesień
» więcej
2021-11-05, godz. 16:39
[06.11.2021] Polska ofensywa
Mimo wielu upadków - czasami spektakularnych - o których także naturalnie mówimy w kąciku Gramy po polsku, w ogólnym rozrachunku nasza branża sukcesywnie pnie się do góry. Większe gry, mniejsze, a naprawdę wiele z nich znalazło…
» więcej
2021-11-05, godz. 16:38
GIERMASZ 2021, listopad
» więcej
2021-11-05, godz. 16:30
GIERMASZ 2021, listopad
» więcej
2021-11-05, godz. 16:30
[06.11.2021] Krypto-dobroczyńcy
Po raz kolejny wielkie technologiczne korporacje walczą o lepszy świat dla wszystkich - i (doprawdy, wzruszyliśmy się) jeden z gigantów zapewnia, że już "wykasowuje" swój bank twarzy. Jakie to wspaniałe, a skąd w ogóle go mieliście?…
» więcej
2021-10-30, godz. 06:00
The Riftbreaker [Xbox Series X]
Są gatunki, którymi bawię się bardzo, bardzo rzadko. Są to m.in. gry tower defense, city buildery, a zwłaszcza RPG. No i przyszło mi zrecenzować produkcję, która ma to wszystko, a do tego jest dynamicznym twin-stick shooterem i dobrym…
» więcej
2021-10-30, godz. 06:00
Aragami 2 [Xbox Series X]
Ninja. Cień. Ciemność. Mrok. Maska. Cisza. Niewidzialność. Aragami. Pierwsza część tej gry, skradanki, która wcielała nas w postać ninja - ducha dość niespodziewanie podbiła serca graczy, jako niskobudżetowa skradanka, ale cechowała…
» więcej