Grę do recenzji dostaliśmy od polskiego wydawcy firmy Koch Media Poland
I biorąc to pod uwagę, z naszej perspektywy wydanie gry tenisowej właśnie teraz powinno być strzałem w dziesiątkę. Zwłaszcza że nie mamy tu hegemona. Jasne, jest kilka tytułów, a jeden szczególnie wybija się ponad wszystkie inne, ale to nie monopol, a miejsca wciąż troszkę jest. Zdają sobie z tego sprawę na pewno twórcy recenzowanego Matchpoint: Tennis Championships, którzy postanowili spróbować swoich sił.
Recenzowany Matchpoint: Tennis Championships jest z założenia symulatorem tenisa ziemnego, za którego powstaniem stoi niewielkie Torus Games (ekipa ma na swoim koncie takie tytuły jak Ben 10, Beast Quest, Psi Patrol: Rusza do akcji!, czy też masę innych pozycji na licencji znanych kreskówek i filmów animowanych), dla którego jest to pierwsza przygoda nie tylko z tenisem, ale ogólnie z produkcjami sportowymi.
Co warto dodać - możemy mierzyć się w ten sposób zarówno z komputerem, jak i z drugim graczem (online i offline). Kolejny tryb, który stanowi bez wątpienia główny element całej produkcji, to Tryb Kariery. Dostajemy tu możliwość stworzenia swojego własnego zawodnika i podbijania kolejnych turniejów, aby piąć się po szczebelkach drabiny w rankingu światowym. I to właśnie tu tkwi największa zaleta produkcji.
Ocena 6/10
Zobacz także
2022-03-19, godz. 06:00
[19.03.2022] Giermasz #490 - Coś dla strategów
Dwa podejścia do strategii w tym Giermaszu. Pierwsze, w wersji japońskiej: Triangle Strategy oferuje naprawdę udany system taktycznych starć. Plus mnóstwo gadania i opowiadania historii. Wypisz, wymaluj jRPG, tyle, że walki toczymy na…
» więcej
2022-03-19, godz. 06:00
Triangle Strategy [Switch]
Aż chciałbym siebie zacytować, z jednej z poprzednich recenzji - gdy pisałem o "teatrze lalek" i przedstawionej w nim epickiej historii o ratowaniu świata. Tak mi się skojarzyło, gdy odpaliłem Triangle Strategy. I, od razu wyjaśnię…
» więcej
2022-03-19, godz. 06:00
Triangle Strategy [Switch]
Aż chciałbym siebie zacytować, z jednej z poprzednich recenzji - gdy pisałem o "teatrze lalek" i przedstawionej w nim epickiej historii o ratowaniu świata. Tak mi się skojarzyło, gdy odpaliłem Triangle Strategy. I, od razu wyjaśnię…
» więcej
2022-03-19, godz. 06:00
Triangle Strategy [Switch]
Aż chciałbym siebie zacytować, z jednej z poprzednich recenzji - gdy pisałem o "teatrze lalek" i przedstawionej w nim epickiej historii o ratowaniu świata. Tak mi się skojarzyło, gdy odpaliłem Triangle Strategy. I, od razu wyjaśnię…
» więcej
2022-03-19, godz. 06:00
Total War: Warhammer III [PC]
Pora na zakończenie trylogii Total War: Warhammer. Pytanie, czy jest to godny finisz serii, która mocno ewoluowała od swojego początku? Z pewnością dobry. Total War: Warhammer III to strategia czasu rzeczywistego w której najważniejsze…
» więcej
2022-03-19, godz. 06:00
Total War: Warhammer III [PC]
Pora na zakończenie trylogii Total War: Warhammer. Pytanie, czy jest to godny finisz serii, która mocno ewoluowała od swojego początku? Z pewnością dobry. Total War: Warhammer III to strategia czasu rzeczywistego w której najważniejsze…
» więcej
2022-03-19, godz. 06:00
Total War: Warhammer III [PC]
Pora na zakończenie trylogii Total War: Warhammer. Pytanie, czy jest to godny finisz serii, która mocno ewoluowała od swojego początku? Z pewnością dobry. Total War: Warhammer III to strategia czasu rzeczywistego w której najważniejsze…
» więcej
2022-03-18, godz. 10:29
[19.03.2022] Niespodziewane powroty
W branży gier komputerowych skomplikowane losy różnych produkcji nie są czymś zaskakującym. Dobry start - ale później spadek zainteresowania - reset koncepcji, nowy model płatności i wzrost liczby graczy na serwerach: między innymi…
» więcej
2022-03-12, godz. 06:00
Elden Ring [PlayStation 5]
I pomyśleć, że to całe szaleństwo umierania zaczęło się od gry, której Sony nie chciało wydać na Zachodzie jako zbyt trudnej i niszowej. Świat gamingu byłby inny, gdyby pocztą pantoflową nie rozniosła się wieść o Demon's…
» więcej
2022-03-12, godz. 06:00
Elden Ring [PlayStation 5]
I pomyśleć, że to całe szaleństwo umierania zaczęło się od gry, której Sony nie chciało wydać na Zachodzie jako zbyt trudnej i niszowej. Świat gamingu byłby inny, gdyby pocztą pantoflową nie rozniosła się wieść o Demon's…
» więcej