Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
Pac-Man Mega Tunnel Battle - Chomp Champs
Pac-Man Mega Tunnel Battle - Chomp Champs
Akurat miło się złożyło z naszym giermaszowym kalendarzem, gdyż w środę Pac-Man miał 34. urodziny. Żółta, pożerająca kropki kulka, jest już z nami 44 lata, a cały czas żyje w świadomości graczy. Pac-Man ma już ponad 40 gier na automaty, pecety i konsole, a nie mówimy jeszcze o systemach mobilnych i nawiązaniach w innych produkcjach. Najnowszą z nich jest Pac-Man Mega Tunnel Battle: Chomp Champs. No dobra, tak w sumie nie do końca najnowszą.

Grę otrzymaliśmy od polskiego dystrybutora, firmy Cenega.
Recenzja Pac-Man Mega Tunnel Battle: Chomp Champs

Już tłumaczę. Pac-Man Mega Tunnel Battle: Chomp Champs jest drugą iteracją gry Pac-Man Mega Tunnel Battle, wydanej wyłącznie na Google Stadia. Była to platforma, która miała zrewolucjonizować rynek gier, wprowadzić pod strzechy granie w chmurze, i tak dalej, i tak dalej. Pomimo obiecujących zapowiedzi, ostatecznie projekt przetrwał wyłącznie lekko ponad trzy lata. Bandai Namco stwierdziło jednak w 2023 roku, że tytuł pojawi się na komputery oraz konsole: PlayStation, Xbox i Switcha.

Czym w ogóle jest ten tytuł? Wyobraźcie sobie Pac-Mana, ale multiplayer, gdzie każdy z graczy ma swój labirynt. Do labiryntów innych graczy możemy wchodzić, pożerając im punkty, duszki, a nawet ich samych, aby nazbierać punktów na swój licznik. Nie ma tutaj zbyt dużej filozofii. Do tego dochodzą jedynie power-upy, które dotyczą albo naszego żółtego kompana, albo naszych czterech adwersarzy.

Klimat typowo Pac-Manowy, z nowoczesnym, chyba można tak powiedzieć, battle royalowym twistem i możliwością dodania swojego stylu za pomocą kustomizacji. Nie ma co nie wypalić, i tak było. Co ważne – twórcy nie wyłożyli się na technikaliach. Nie uświadczyłem crashy, wyrzucenia z serwera, czy na przykład absurdalnie długiego ładowania czy szukania przeciwników. Ogólnie gra jest lekka i przyjemna, jako zabijacz czasu czy tytuł do pogrania po pracy – idealna. Ocena 9 na 10.

Zobacz także

2024-07-06, godz. 07:00 [6.07.2024] Rozmowa - Michał Azarewicz ze studia Mass Creation Tym razem moim gościem był Michał Azarewicz ze studia Mass Creation . Porozmawialiśmy o ich początkach, endless runnerach, grze Corridor Z i powiązanej z nim nowelce wizualnej Date Z oraz oczywiście Shing!, które na rynku azjatyckim… » więcej 2024-07-06, godz. 07:00 FIFA Street (2005 r.) Ciężko jest wymyślić coś nowego w grach o tematyce sportowej. Jasno ustalone zasady, znana rozgrywka, ogólnie - nic, czego wcześniej nie widzieliśmy. Jednak czasem udaje się znaleźć ten jeden złoty samorodek, który jest rzeczywiście… » więcej 2024-07-06, godz. 07:00 Final Fantasy VII Rebirth [PlayStation 5] Nie mogło być inaczej. Jeśli pierwsza odświeżona część była moją grą roku, dodatek dostał prawie maksymalna ocenę, to i Final Fantasy VII Rebirth musiałem ocenić wysoko. Druga część trylogii remake’ów klasyka gatunku jRPG… » więcej 2024-07-06, godz. 07:00 Final Fantasy VII Rebirth [PlayStation 5] Nie mogło być inaczej. Jeśli pierwsza odświeżona część była moją grą roku, dodatek dostał prawie maksymalna ocenę, to i Final Fantasy VII Rebirth musiałem ocenić wysoko. Druga część trylogii remake’ów klasyka gatunku jRPG… » więcej 2024-07-06, godz. 07:00 Final Fantasy VII Rebirth [PlayStation 5] Nie mogło być inaczej. Jeśli pierwsza odświeżona część była moją grą roku, dodatek dostał prawie maksymalna ocenę, to i Final Fantasy VII Rebirth musiałem ocenić wysoko. Druga część trylogii remake’ów klasyka gatunku jRPG… » więcej 2024-07-06, godz. 06:00 [6.07.2024] Giermasz #606 - RPG, chomiki i piłka nożna Zapraszamy na wakacyjny odcinek audycji o grach komputerowych "Giermasz". W programie jedna recenzja, rozmowa z niezależnym polskim twórcą i kolejną część kącika "Stare ale jare". Sprawdziliśmy drugą część trylogii remake’ów… » więcej 2024-06-29, godz. 07:00 Pinball Illusions (1995 r.) Pinball Illusions z 1995 roku to ostatni z dwuwymiarowych flipperów przygotowany przez szwedzkie studio Digital Illusions. W kąciku Stare ale jare mówiliśmy o dwóch poprzednich odsłonach, więc warto zająć się... najbardziej nietypową… » więcej 2024-06-29, godz. 07:00 [29.06.2024] Rozmowa - Łukasz Spierewka ze studia Afterburn Jedna z najdłuższych rozmów w naszym cyklu. Łukasz Spierewka jest założycielem studia Afterburn, które na koncie ma kilka udanych gier z gatunku logiczna/puzzle. Z twórcą rozmawiałem o ich minimalizmie, złotym środku gwarantującym… » więcej 2024-06-29, godz. 07:00 Stellar Blade [PlayStation 5] Jedni powiedzą, że Stellar Blade jest dla facetów-wzrokowców, bo bohaterka ma pełną szafę interesujących i mało zakrywających strojów. Ja powiem, że to świetny RPG akcji w klimatach postapo, z ciekawą fabułą, dobrym systemem… » więcej 2024-06-29, godz. 07:00 Stellar Blade [PlayStation 5] Jedni powiedzą, że Stellar Blade jest dla facetów-wzrokowców, bo bohaterka ma pełną szafę interesujących i mało zakrywających strojów. Ja powiem, że to świetny RPG akcji w klimatach postapo, z ciekawą fabułą, dobrym systemem… » więcej
16171819202122