Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
Pac-Man Mega Tunnel Battle - Chomp Champs
Pac-Man Mega Tunnel Battle - Chomp Champs
Akurat miło się złożyło z naszym giermaszowym kalendarzem, gdyż w środę Pac-Man miał 34. urodziny. Żółta, pożerająca kropki kulka, jest już z nami 44 lata, a cały czas żyje w świadomości graczy. Pac-Man ma już ponad 40 gier na automaty, pecety i konsole, a nie mówimy jeszcze o systemach mobilnych i nawiązaniach w innych produkcjach. Najnowszą z nich jest Pac-Man Mega Tunnel Battle: Chomp Champs. No dobra, tak w sumie nie do końca najnowszą.

Grę otrzymaliśmy od polskiego dystrybutora, firmy Cenega.
Recenzja Pac-Man Mega Tunnel Battle: Chomp Champs

Już tłumaczę. Pac-Man Mega Tunnel Battle: Chomp Champs jest drugą iteracją gry Pac-Man Mega Tunnel Battle, wydanej wyłącznie na Google Stadia. Była to platforma, która miała zrewolucjonizować rynek gier, wprowadzić pod strzechy granie w chmurze, i tak dalej, i tak dalej. Pomimo obiecujących zapowiedzi, ostatecznie projekt przetrwał wyłącznie lekko ponad trzy lata. Bandai Namco stwierdziło jednak w 2023 roku, że tytuł pojawi się na komputery oraz konsole: PlayStation, Xbox i Switcha.

Czym w ogóle jest ten tytuł? Wyobraźcie sobie Pac-Mana, ale multiplayer, gdzie każdy z graczy ma swój labirynt. Do labiryntów innych graczy możemy wchodzić, pożerając im punkty, duszki, a nawet ich samych, aby nazbierać punktów na swój licznik. Nie ma tutaj zbyt dużej filozofii. Do tego dochodzą jedynie power-upy, które dotyczą albo naszego żółtego kompana, albo naszych czterech adwersarzy.

Klimat typowo Pac-Manowy, z nowoczesnym, chyba można tak powiedzieć, battle royalowym twistem i możliwością dodania swojego stylu za pomocą kustomizacji. Nie ma co nie wypalić, i tak było. Co ważne – twórcy nie wyłożyli się na technikaliach. Nie uświadczyłem crashy, wyrzucenia z serwera, czy na przykład absurdalnie długiego ładowania czy szukania przeciwników. Ogólnie gra jest lekka i przyjemna, jako zabijacz czasu czy tytuł do pogrania po pracy – idealna. Ocena 9 na 10.

Zobacz także

2024-03-10, godz. 13:10 Warhammer 40000: Chaos Gate - Daemonhunters [Xbox Series X] - pierwsze wrażenia W tej szybkiej taktycznej turowej grze RPG pokierujemy najwspanialszą bronią ludzkości - Szarymi Rycerzami. Do boju z plagą ruszył Jarek Gowin, który opowiedział nam o swoich pierwszych wrażeniach z fabularnej kampanii oddziału Łowców… » więcej 2024-03-10, godz. 13:01 Mario vs. Donkey Kong [Switch] Musiało minąć 20 lat, by Nintendo wróciło do gry Mario vs. Donkey Kong i stworzyło remake tej świetnej platformowo-logicznej produkcji. Nie jest to dokładnie ten sam tytuł sprzed wielu lat, bo twórcy dodali tu sporo nowych i ciekawych… » więcej 2024-03-10, godz. 12:57 Mario vs. Donkey Kong [Switch] Musiało minąć 20 lat, by Nintendo wróciło do gry Mario vs. Donkey Kong i stworzyło remake tej świetnej platformowo-logicznej produkcji. Nie jest to dokładnie ten sam tytuł sprzed wielu lat, bo twórcy dodali tu sporo nowych i ciekawych… » więcej 2024-03-09, godz. 06:00 Mario vs. Donkey Kong [Switch] Musiało minąć 20 lat, by Nintendo wróciło do gry Mario vs. Donkey Kong i stworzyło remake tej świetnej platformowo-logicznej produkcji. Nie jest to dokładnie ten sam tytuł sprzed wielu lat, bo twórcy dodali tu sporo nowych i ciekawych… » więcej 2024-03-09, godz. 06:00 Warhammer 40000: Chaos Gate - Daemonhunters [Xbox Series X] - pierwsze wrażenia W tej szybkiej taktycznej turowej grze RPG pokierujemy najwspanialszą bronią ludzkości - Szarymi Rycerzami. Do boju z plagą ruszył Jarek Gowin, który opowiedział nam o swoich pierwszych wrażeniach z fabularnej kampanii oddziału Łowców… » więcej 2024-03-09, godz. 06:00 Inkulinati [PC] Mówiąc szczerze - ten wstęp pisałem kilka razy, za każdym razem kasując poprzednią wersję po kilku zdaniach. Bo nawet nie wiedziałem od czego zacząć - czy powiedzieć o tym, że to jest debiut polskiego studia, czy o samym gatunku… » więcej 2024-03-09, godz. 06:00 [9.03.2024] Wywiad - Artur Hilger, studio 9UNZ W naszej audycji tym razem twórca małej niezależnej gry Unables. Artur Hilger ze studia 9UNZ opowie nam o grze, jej powstawaniu, chyba najdłuższym trailerze w dziejach i swoich początkach w branży gamedev. "UNABLES to fizyka, łamigłówki… » więcej 2024-03-05, godz. 12:09 [2.03.2024] Wywiad - Karolina Kuzia-Rokosz, studio Fool's Theory Do studia zaprosiliśmy Karolinę Kuzię-Rokosz ze studia Fool's Theory , które to stworzyło niedawno wydaną grę The Thaumaturge (aktualnie dostępna na PC). Nasza rozmówczyni jest design directorem przy tym projekcie i w bardzo… » więcej 2024-03-05, godz. 12:08 A Little to the Left [Xbox Series X] Leniwa niedziela, po sześciu dniach pracy, załatwianiu spraw codziennych, popołudniach z rodziną, zajmowaniu się niezliczona liczbą obowiązków, nie miałem siły na wymagającą skupienia czy refleksu grę. Sprawdziłem najnowszą… » więcej 2024-03-05, godz. 11:39 Skull and Bones [PC] - pierwsze wrażenia Skull and Bones wyszło we wczesnym dostępie, więc z wodami mórz i oceanów zmierzył się Kacper Narodzonek. Wraz z Michałem Królem wsiedli na tratwę i porozmawiali o pierwszych wrażeniach. "Wkrocz do niebezpiecznego świata Skull… » więcej
30313233343536