Największa światowa firma internetowa rozszerza współpracę ze swoim polskim odpowiednikiem. Amerykański Google wraz ze szczecińską firmą home.pl zamierzają podbić polski rynek reklamy w internecie. Chcą ułatwić małym i średnim przedsiębiorstwom dotarcie do potencjalnych klientów.
- Często jest tak, że firmy stosują dość stare metody: drukowanie ulotek czy wizytówek, coś, co nie do końca już działa, przystaje do bieżącej rzeczywistości - uważa Kuśmierz. - My idziemy w kierunku nowych technologii, reklamy która w naszej ocenie jest najbardziej efektywna. Jesteśmy zorientowani na media cyfrowe i będziemy rozwijali ofertę mediów cyfrowych.
Marcin Misztal, przedstawiciel Google Polska przyznaje, że to będzie współpraca na bardzo dużą skalę.
- To będą naprawdę olbrzymie ilości klientów - mówi Misztal. - Jak ta skala zaczyna rosnąć i iść w tysiące, to już wtedy tak naprawdę trzeba mieć zupełnie inny model biznesowy, zautomatyzowaną technologię do obsługi klientów. Tylko niewielu partnerów jest w stanie coś takiego wspólnie z nami zrobić.
Home.pl jest dostawcą usług internetowych dla małych i średnich przedsiębiorstw. Zatrudnia 240 pracowników i ma ponad 300 tysięcy stałych klientów. Oferuje m.in. domeny internetowe, tworzenie stron czy adresy e-mail.
- Często jest tak, że firmy stosują dość stare metody: drukowanie ulotek czy wizytówek, coś, co nie do końca już działa, przystaje do bieżącej rzeczywistości - uważa Marcin Kuśmierz, prezes home.pl.
Marcin Misztal, przedstawiciel Google Polska przyznaje, że to będzie współpraca na bardzo dużą skalę.