Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Upiorna Karolcia

Talię kart do gry przedstawiającą szczecińskie budynki stworzył architekt Tomasz Sachanowicz. Fot. Konrad Nowak [Radio Szczecin]
Talię kart do gry przedstawiającą szczecińskie budynki stworzył architekt Tomasz Sachanowicz. Fot. Konrad Nowak [Radio Szczecin]
Talię kart do gry przedstawiającą szczecińskie budynki stworzył architekt Tomasz Sachanowicz. Fot. Konrad Nowak [Radio Szczecin]
Talię kart do gry przedstawiającą szczecińskie budynki stworzył architekt Tomasz Sachanowicz. Fot. Konrad Nowak [Radio Szczecin]
Talię kart do gry przedstawiającą szczecińskie budynki stworzył architekt Tomasz Sachanowicz. Fot. Konrad Nowak [Radio Szczecin]
Talię kart do gry przedstawiającą szczecińskie budynki stworzył architekt Tomasz Sachanowicz. Fot. Konrad Nowak [Radio Szczecin]
Talię kart do gry przedstawiającą szczecińskie budynki stworzył architekt Tomasz Sachanowicz. Fot. Konrad Nowak [Radio Szczecin]
Talię kart do gry przedstawiającą szczecińskie budynki stworzył architekt Tomasz Sachanowicz. Fot. Konrad Nowak [Radio Szczecin]
Talię kart do gry przedstawiającą szczecińskie budynki stworzył architekt Tomasz Sachanowicz. Na kartach, zamiast tradycyjnych wizerunków króla, królowej i waleta, znajduje się m.in. Zamek Książąt Pomorskich, gmach Muzeum Narodowego na Wałach Chrobrego oraz Centrum Dialogu "Przełomy".
Talia liczy 54 karty. Dwie z nich to Jokery. Reszta prezentuje szczecińską architekturę w formie czarno-białych grafik.

- Na kartach są zarówno budynki historyczne, np. katedra św. Jakuba, jak i współczesne m.in. filharmonia czy Centrum Dialogu "Przełomy". Jest też kilka budynków, które już nie istnieją, np. hotel Arkona czy "grzybek" z Bramy Portowej - opowiada Sachanowicz.

Celem jest promocja Szczecina. Zgodnie z planem autora, karty miałyby się ukazać do końca tego roku. Jak dodaje architekt, kluczowe są jednak pieniądze.

- Szukam osób, instytucji czy firm, które mogłyby być sponsorami takiego materiału. Jeżeli się nie uda, to spróbuję zebrać fundusze na jakimś portalu crowdfundingowym - mówi Sachanowicz.

Według szacunków autora, na wydrukowanie tysiąca talii kart potrzeba około siedmiu tysięcy złotych. W zależności do tego czy uda się pozyskać sponsora, czy nie karty mogłyby być rozdawane jako gadżet lub sprzedawane.
- Na kartach są zarówno budynki historyczne, np. katedra św. Jakuba, jak i współczesne m.in. filharmonia czy Centrum Dialogu "Przełomy". Jest też kilka budynków, które już nie istnieją, np. hotel Arkona czy "grzybek" z Bramy Portowej - opowiada Tomasz Sac
Jak dodaje architekt, kluczowe są jednak pieniądze.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345
12345
  Autopromocja  
Upiorna Karolcia
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty