Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

Freino tłumaczyła, że zamiast wziąć przykład z Łodzi, w której podzielono miasto na trzy obszary - i w tym najważniejszym w ogóle nie ma prawa być reklam - a w Szczecinie według urbanistki mamy tylko półśrodki. Fot. Weronika Łyczywek [Radio Szczecin]
Freino tłumaczyła, że zamiast wziąć przykład z Łodzi, w której podzielono miasto na trzy obszary - i w tym najważniejszym w ogóle nie ma prawa być reklam - a w Szczecinie według urbanistki mamy tylko półśrodki. Fot. Weronika Łyczywek [Radio Szczecin]
Urbanistka w ostrych słowach wypowiada się o próbach miasta, które chce uporządkować reklamowy chaos w Szczecinie. "To pozorowane działania" - skrytykowała urzędników w "Rozmowach pod krawatem" dr Helena Freino.
Według gościa Radia Szczecin, cieszyć się trzeba tylko z tego, że "podjęto inicjatywę w tej sprawie". Freino tłumaczyła, że zamiast wziąć przykład z Łodzi, w której podzielono miasto na trzy obszary - i w tym najważniejszym w ogóle nie ma prawa być reklam - a w Szczecinie według urbanistki mamy tylko półśrodki.

- Dość sceptycznie przyglądam się działaniom miasta w tym zakresie. Mam wrażenie, że miasto działa, tak jak w wielu aspektach, na zasadzie stwarzania pozorów. Coś robimy, ale jakie będą efekty, to już nas trochę mniej obchodzi. Zauważyłam też, że strasznie pieczołowicie dbają o interesy firm reklamowych. Rozumiem, że mają działalność gospodarczą i z tego żyją, ale to nie może dominować interesem publicznym i dobrem przestrzeni - powiedziała Freino.

Krytycy uchwały krajobrazowej przygotowanej przez szczecińskich urzędników piętnują przede wszystkim zapis, w myśl którego legalne reklamy zostaną na budynkach w Śródmieściu. A miasto stara się rozwiać te wątpliwości zapewniając, że ponad trzy czwarte reklam w Szczecinie jest umieszczona niezgodnie z prawem.

Posłuchaj "Rozmów pod krawatem".


Freino tłumaczyła, że zamiast wziąć przykład z Łodzi, w której podzielono miasto na trzy obszary - i w tym najważniejszym w ogóle nie ma prawa być reklam - a w Szczecinie według urbanistki mamy tylko półśrodki.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty