Sto uczniów ze szczecińskich szkół ponadgimnazjalnych spotkało się we wtorek z przedstawicielami klubu piłkarek ręcznych Pogoni Szczecin. To w ramach projektu "Młodzi Agenci".
Podczas spotkania młodzież mogła dowiedzieć się m.in. jak funkcjonuje marketing czy kreowanie wizerunku w profesjonalnym klubie sportowym.
- Chodzi o to, żeby dotrzeć do coraz to nowszego grona odbiorców i poznawać nowych ludzi - wyjaśniał jeden z uczestników projektu. - Jestem bardzo zadowolona wykładu. Dowiedziałam się w jaki sposób wpływać na otoczenie, kiedy chce się zyskać uwagę oraz jak docierać do odbiorców i jak osiągać postawione sobie cele - wymieniała kolejna uczestniczka.
Jak mówił Robert Jakubowski z działu marketingu Pogoni, marketing to specyficzna branża, w której bardzo trzeba uważać na to, co "wychodzi w świat". Dodał, że czasem jednak wpadka ma swój szczęśliwy finał. W ubiegłym roku, przed świętami, klub wypuścił zdjęcia nowego kalendarza z zawodniczkami Pogoni. Myślą przewodnią miały być fotografie piłkarek na tle najbardziej charakterystycznych miejsc Szczecina. Zdjęcia nie powstały jednak w plenerze, tylko w studiu. Projekt graficzny nie został dobrze przyjęty przez odbiorców.
- Mimo że był to babol, to w tamtym momencie przybyło nam sporo osób, które nigdy nie interesowały się piłką ręczną. Mimo tego że było to negatywne, to w dużym stopniu przyniosło nam więcej pozytywów - komentuje Jakubowski.
Projekt "Młodzi Agenci" realizuje Szczecińska Agencja Artystyczna. Kolejna edycja odbędzie się za miesiąc.
- Chodzi o to, żeby dotrzeć do coraz to nowszego grona odbiorców i poznawać nowych ludzi - wyjaśniał jeden z uczestników projektu. - Jestem bardzo zadowolona wykładu. Dowiedziałam się w jaki sposób wpływać na otoczenie, kiedy chce się zyskać uwagę oraz jak docierać do odbiorców i jak osiągać postawione sobie cele - wymieniała kolejna uczestniczka.
Jak mówił Robert Jakubowski z działu marketingu Pogoni, marketing to specyficzna branża, w której bardzo trzeba uważać na to, co "wychodzi w świat". Dodał, że czasem jednak wpadka ma swój szczęśliwy finał. W ubiegłym roku, przed świętami, klub wypuścił zdjęcia nowego kalendarza z zawodniczkami Pogoni. Myślą przewodnią miały być fotografie piłkarek na tle najbardziej charakterystycznych miejsc Szczecina. Zdjęcia nie powstały jednak w plenerze, tylko w studiu. Projekt graficzny nie został dobrze przyjęty przez odbiorców.
- Mimo że był to babol, to w tamtym momencie przybyło nam sporo osób, które nigdy nie interesowały się piłką ręczną. Mimo tego że było to negatywne, to w dużym stopniu przyniosło nam więcej pozytywów - komentuje Jakubowski.
Projekt "Młodzi Agenci" realizuje Szczecińska Agencja Artystyczna. Kolejna edycja odbędzie się za miesiąc.