Będą organizować spotkania z pracodawcami i przekonywać, dlaczego warto zatrudniać osoby niepełnosprawne. Właśnie ruszyła kampania społeczna pod tytułem „Taki jak ja”, prowadzona przez szczecińską fundację „Pod Aniołem”, przy wsparciu m.in. Związku Pracodawców Pomorza Zachodniego.
Na spotkaniach pracodawcy dowiedzą się o refundacjach i profitach, jakie przysługują w przypadku zatrudnienia osób z niepełnosprawnością - mówi Andrzej Smoliński, koordynator kampanii społecznej „Taki jak ja”. - Na tych spotkaniach będziemy przekazywać wiedzę na temat korzyści związanych z zatrudnianiem osób z niepełnosprawnością, ale też na temat pewnych meandrów lub różnych rzeczy związanych z tym, jak firmę przygotować do zatrudnienia osób z niepełnosprawnością.
Celem kampanii jest przekonanie potencjalnych pracodawców z naszego regionu, że niepełnosprawność nie powinna mieć wpływu na to czy dana osoba zostanie zatrudniona - opowiada Katarzyna Koperkiewicz, z firmy 4C Centrum Ekonomii Społecznej. - W naszym dziale pracuje osoba z niepełnosprawnością. Na co dzień takie osoby wykonują tą samą pracę, jak pozostali. Niepełnosprawność nie powinna wpływać na to, czy są zatrudniane czy nie. Po prostu powinny być traktowane jak wszystkie inne.
Kampania potrwa do końca października. Zaplanowano 20 spotkań dla około 200 pracodawców, które odbywać się będą w Szczecinie, Świnoujściu i Koszalinie.
Celem kampanii jest przekonanie potencjalnych pracodawców z naszego regionu, że niepełnosprawność nie powinna mieć wpływu na to czy dana osoba zostanie zatrudniona - opowiada Katarzyna Koperkiewicz, z firmy 4C Centrum Ekonomii Społecznej. - W naszym dziale pracuje osoba z niepełnosprawnością. Na co dzień takie osoby wykonują tą samą pracę, jak pozostali. Niepełnosprawność nie powinna wpływać na to, czy są zatrudniane czy nie. Po prostu powinny być traktowane jak wszystkie inne.
Kampania potrwa do końca października. Zaplanowano 20 spotkań dla około 200 pracodawców, które odbywać się będą w Szczecinie, Świnoujściu i Koszalinie.