Miasto staje do walki o turystów. Pomysłodawcy akcji chcą, by Świnoujście było najmodniejszym miastem wybieranym przez Polaków na letni wypoczynek.
- Postanowiliśmy zrobić totalny rebranding. Postanowiliśmy po raz kolejny otworzyć naszą plażę w innych kolorach, z innymi logotypami turystycznymi. Robiliśmy to od początku ze Świnoujską Organizacją Turystyczną, której prezesem jest pan Piotr Piwowarczyk i z branżą turystyczną. Ci ludzie wnieśli ogromny wkład i uważam, że to był najlepszy pomysł, najlepsza nasza decyzja - mówi Paweł Sujka, zastępca prezydenta miasta.
Największym atutem miasta jest szeroka plaża - mówi Szymon Sikorski z firmy Publicon, która odpowiada za kampanię.
- Wszyscy się tu zmieszczą przy zachowaniu rygorów bezpieczeństwa. Policzyliśmy 10 kilometrów plaży i średnio 150 metrów szerokości - przy zachowaniu dosyć dużego rygoru sanitarnego, czyli 4 metrów kwadratowych per persona wychodzi nam, że na świnoujskiej plaży jesteśmy w stanie pomieścić 375 tysięcy osób - wyliczał.
Kampania będzie odbywać się między innymi w internecie, mediach społecznościowych i telewizji, a w największych miastach Polski pojawią się billboardy.