Nie tylko strażacy mają pełne ręce roboty, także służby kolejowe PKP PLK walczą ze skutkami wichury w naszym regionie. Pracują w miejscach, gdzie jest obniżona sieć trakcyjna lub powalone na tory drzewa.
Najwięcej działań prowadzonych jest w pasie północno-zachodnim m.in. na trasach Słupsk - Sławno, Chojnice - Piła, Szczecinek - Runowo Pomorskie, Stargard - Białogard, Białogard - Koszalin i Koszalin - Kołobrzeg. O zmianach pasażerowie są informowani na bieżąco, na stacjach i przystankach oraz za pośrednictwem strony www.portalpasazera.pl.
- Czekam na pociąg trzy godziny. Cokolwiek by się nie stało, pracować trzeba. - Miałem jechać o 7:50, został odwołany. Mam nadzieję, że przyjedzie ten przez Gdańsk, co jedzie na Białystok. - Nie boimy się. Nie raz już jeździliśmy pociągami. Takie utrudnienie jest niezbyt duże. Są trudne warunki, więc nie dziwimy się, że są takie utrudnienia - mówią podróżni.
PKP Intercity zapewnia, że pasażerowie, którzy kupili bilet w kasie, otrzymają zwrot kosztów bez potrącenia odstępnego.
- Czekam na pociąg trzy godziny. Cokolwiek by się nie stało, pracować trzeba. - Miałem jechać o 7:50, został odwołany. Mam nadzieję, że przyjedzie ten przez Gdańsk, co jedzie na Białystok. - Nie boimy się. Nie raz już jeździliśmy pociągami. Takie utrudnienie jest niezbyt duże. Są trudne warunki, więc nie dziwimy się, że są takie utrudnienia - mówią podróżni.
PKP Intercity zapewnia, że pasażerowie, którzy kupili bilet w kasie, otrzymają zwrot kosztów bez potrącenia odstępnego.