Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz

Fot. Robert Stachnik [Radio Szczecin/Archiwum]
Fot. Robert Stachnik [Radio Szczecin/Archiwum]
"Idziemy z duchem czasu, żeby mieszkańcom było wygodniej" - przekonuje szczeciński magistrat. Miasto planuje wprowadzenie całodobowego systemu opartego na sztucznej inteligencji.
Wirutalny czat ma pomóc mieszkańcom szybko uzyskać informacje m.in. o usługach - mówi Dariusz Sadowski, rzecznik prasowy miasta.

- Nie trzeba już będzie myśleć o tym, żeby zadzwonić na infolinie Urzędu Miasta w godzinach funkcjonowania magistratu. Jest godzina 19, sobota. Chcemy sprawdzić, co zrobić, żeby złożyć na przykład dowód osobisty. Wtedy możemy bez problemu wejść na stronę urzędu z pomocy takiego wirtualnego chatbota skorzystać - mówi Sadowski.

Trwa faza testów. Planujemy uruchomić chatbota pod koniec marca przyszłego roku - dodaje Sadowski.

- Proszę pamiętać, że to na pewno będzie tak skonstruowane, aby ten chatbot, ten wirtualny asystent pobierał informacje ze strony Urzędu Miasta Szczecin. To nie będą informacje z różnego rodzaju portali, to będą informacje sprawdzone z podaniem źródła, którym zawsze będzie strona szczecińskiego magistratu - dodaje Sadowski.

Miasto podpisało umowę na realizację pilotażowego programu. Koszt projektu to niecałe 100 tysięcy złotych.

Edycja tekstu: Kacper Narodzonek
Wirutalny czat ma pomóc mieszkańcom szybko uzyskać informacje m.in. o usługach - mówi Dariusz Sadowski, rzecznik prasowy miasta
Planujemy uruchomić chatbota pod koniec marca przyszłego roku - dodaje Sadowski.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345
12345
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty