Nowe logo, nowe brzmienie, a wkrótce odświeżona strona internetowa - Radio Szczecin zmienia się dla naszych słuchaczy. W południe w Studiu Koncertowym S-1 im. Jana Szyrockiego oficjalnie zaprezentowaliśmy nasz nowy wizerunek.
- Nowe logo stacji to tylko jedna ze zmian. Radio Szczecin to lider opinii w regionie zachodniopomorskim i chcemy, aby tak pozostało, ale wiemy, że musimy się zmieniać tak, jak zmieniają się wszystkie media w Polsce - mówi redaktor naczelny Radia Szczecin Tomasz Chaciński. - Stąd dzisiejsza prezentacja i nowe rzeczy, które nasi słuchacze będą mogli usłyszeć i zobaczyć na temat Radia Szczecin. Zaprezentowaliśmy nowe logo Radia Szczecin. Niebawem nowe jingle Radia Szczecin, nowe brzmienie stacji, nowe konkursy, nowa muzyka, będzie lepiej.
Nasze hasło to "Moje miasto, moja muzyka".
- W kwietniu pojawią się nowe akcje - mówi szef promocji Radia Szczecin, Piotr Sikora. - Będziemy pojawiali się w mieście, będą też nowe programy, a te znane już, jak np. "Studio Bałtyk" zmienią swoją formułę.
- Zależy nam na tym, by radio publiczne nie było ani nudne, ani brzydkie - przyznaje Adam Rudawski, prezes Radia Szczecin. - Wszystkie zmiany mają cel, by nasze radio miało więcej słuchaczy.
Nasze hasło to "Moje miasto, moja muzyka".
- W kwietniu pojawią się nowe akcje - mówi szef promocji Radia Szczecin, Piotr Sikora. - Będziemy pojawiali się w mieście, będą też nowe programy, a te znane już, jak np. "Studio Bałtyk" zmienią swoją formułę.
- Zależy nam na tym, by radio publiczne nie było ani nudne, ani brzydkie - przyznaje Adam Rudawski, prezes Radia Szczecin. - Wszystkie zmiany mają cel, by nasze radio miało więcej słuchaczy.