Przed nami ostatnie przygotowania do niedzielnego Super Bowl. To jedna z najliczniej oglądanych imprez sportowych na świecie.
Średnio w Stanach Zjednoczonych przed telewizorami gromadzi ponad sto milionów widzów. Finał futbolu amerykańskiego w USA należy do najważniejszych wydarzeń w roku.
Tym razem położono nacisk na kobiety. Dzięki wokalistce Taylor Swift, reklamy kierowane do kobiet szturmem zdobywają Super Bowl. Artystka ze swojego koncertu z Tokio ma przylecieć do Las Vegas i na żywo kibicować swojego chłopakowi, futboliście Kansas City Chiefs - Travisowi Kelce.
Chiefs w finale NFL zmierzą się z San Francisco 49ers. Firmy z branży zdrowia i urody dołączają do grona marek napojów, technologii i samochodów, które od dawna stanowią podstawę reklamową tego hitowego wydarzenia sportowego. Za jeden 30-sekundowy reklamowy spot zapłacą 7 milionów dolarów.
Obecność Taylor Swift na Super Bowl prawdopodobnie będzie miała znaczący wpływ nie tylko na wielkość widowni, ale także na jej strukturę demograficzną. Ma być zdecydowanie więcej kobiet niż zwykle. Widownia w USA ma przekroczyć 110 milionów osób.
Tym razem położono nacisk na kobiety. Dzięki wokalistce Taylor Swift, reklamy kierowane do kobiet szturmem zdobywają Super Bowl. Artystka ze swojego koncertu z Tokio ma przylecieć do Las Vegas i na żywo kibicować swojego chłopakowi, futboliście Kansas City Chiefs - Travisowi Kelce.
Chiefs w finale NFL zmierzą się z San Francisco 49ers. Firmy z branży zdrowia i urody dołączają do grona marek napojów, technologii i samochodów, które od dawna stanowią podstawę reklamową tego hitowego wydarzenia sportowego. Za jeden 30-sekundowy reklamowy spot zapłacą 7 milionów dolarów.
Obecność Taylor Swift na Super Bowl prawdopodobnie będzie miała znaczący wpływ nie tylko na wielkość widowni, ale także na jej strukturę demograficzną. Ma być zdecydowanie więcej kobiet niż zwykle. Widownia w USA ma przekroczyć 110 milionów osób.