O 6 milionów złotych dotacji prosi prezydenta miasta piłkarski klub Pogoni Szczecin. W liście do Piotra Krzystka prezes portowców pisze, że kryzys gospodarczy sprawił, że sytuacja finansowa klubu nie jest taka, jak zakładano.
- Kryzys dotyka również nas. To wszystko co sobie zakładaliśmy, będąc w I lidze i walcząc o awans do ekstraklasy, nie może być niestety zrealizowane do końca - wyjaśniał Mroczek.
Dodał też, że sytuacja klubu jest stabilna. Pytanie tylko, na jak długo.
- Jeśli chcemy, aby Pogoń funkcjonowała w ekstraklasie na mocnym fundamencie, to musimy poprosić pana prezydenta, aby spróbował silniej zaangażować się finansowo - tłumaczył prezes Portowców.
W odpowiedzi na apel zarządu Pogoni miasto przesłało komunikat, w którym czytamy, że Piotr Krzystek od lat konsekwentnie wspiera klub finansowo. Decyzję prezydenta poznamy w środę.
Czy jesteś za tym, aby Pogoń Szczecin dostała dodatkowe miliony?
Dodaj komentarz 1 komentarz
Zobacz także
2012-07-20, godz. 16:14
"Bez tej umowy nie byłoby Pogoni w ekstraklasie"
Na 7-cyfrową kwotę opiewa nowa umowa sponsorska Pogoni Szczecin z Zakładami Chemicznymi Police. W piątek podpisano ją w siedzibie klubu. Z koszulek Portowców zniknie dotychczasowe logo browaru Bosman, które zastąpi biało-zielony znaczek…
» więcej
2012-07-19, godz. 11:03
Pogoń Szczecin już nie pod szyldem Bosmana
Nowym głównym sponsorem piłkarskiej Dumy Pomorza będą Zakłady Chemiczne Police - informuje portal Pogoń.v.pl.
» więcej
2012-07-19, godz. 08:26
Nie wiesz, który sektor? Steward pomoże
Piłkarska Pogoń Szczecin poszukuje... stewardów, którzy podczas rozgrywek ekstraklasy będą pomagać kibicom na stadionie. W ciągu kilkunastu dni ruszą castingi.
» więcej
2012-07-18, godz. 14:17
Wygrana i przegrana Pogoni na koniec zgrupowania
Piłkarze Pogoni Szczecin przegrali z innym beniaminkiem ekstraklasy Piastem Gliwice 2:4 w pierwszym dzisiejszym meczu sparingowym rozegranym w Gniewinie.
» więcej
2012-07-17, godz. 18:43
Pogoń zaprasza na salony [WIDEO]
"Królu, wejdź na salony" - to nowe hasło promocyjne Pogoni Szczecin. We wtorek władze klubu zaprezentowały nową strategię marketingową na nadchodzący sezon. Wśród nowości jest m.in. mobilna aplikacja.
» więcej