Przewodniczący klubu Lewicy komentuje wywiad wicepremiera Jarosława Kaczyńskiego: "Narcyz, mały, sfrustrowany człowiek, który nie czuje polityki i społeczeństwa". Tak oceniał w "Rozmowie pod krawatem" Krzysztof Gawkowski.
Polityk Lewicy tłumaczył, że w rozmowie z "Rzeczpospolitą" Kaczyński zapowiedział "dokręcenie śruby sądom". I że postawił na szali unijny Fundusz Odbudowy.
- Nie zgadzam się na to, żeby Polkom i Polakom odbierać setki miliardów złotych na nowe szkoły, przedszkola, na politykę społeczną w okresie pandemii, na różnego rodzaju ratowania polskich firm... - zaczął Gawkowski.
- To było wypowiedziane w trybie warunkowym, więc nie można komentować czegoś, czego jeszcze nie było... - przerwał red. Piotr Cywiński.
- Ale, w trybie warunkowym Jarosław Kaczyński wiele razy się wypowiadał, że m.in. nie będą polskie firmy kupowały polskich mediów... - argumentował Gawkowski.
- Ale nie chodziło o polskie media, ale o polskojęzyczne, niemieckie media, uściślijmy! - apelował Cywiński.
Fundusz Odbudowy na walkę ze skutkami pandemii to 750 miliardów euro, które Unia Europejska pożyczy na rynkach finansowych.
Do Polski ma trafić ponad 60 miliardów euro; prawie połowa z tego to pożyczka do spłacenia.
- Nie zgadzam się na to, żeby Polkom i Polakom odbierać setki miliardów złotych na nowe szkoły, przedszkola, na politykę społeczną w okresie pandemii, na różnego rodzaju ratowania polskich firm... - zaczął Gawkowski.
- To było wypowiedziane w trybie warunkowym, więc nie można komentować czegoś, czego jeszcze nie było... - przerwał red. Piotr Cywiński.
- Ale, w trybie warunkowym Jarosław Kaczyński wiele razy się wypowiadał, że m.in. nie będą polskie firmy kupowały polskich mediów... - argumentował Gawkowski.
- Ale nie chodziło o polskie media, ale o polskojęzyczne, niemieckie media, uściślijmy! - apelował Cywiński.
Fundusz Odbudowy na walkę ze skutkami pandemii to 750 miliardów euro, które Unia Europejska pożyczy na rynkach finansowych.
Do Polski ma trafić ponad 60 miliardów euro; prawie połowa z tego to pożyczka do spłacenia.
Dodaj komentarz 7 komentarzy
Lepszymi są media nadzorowane przez partyjnych kacyków i kierowane przez partyjnych komisarzy politycznych, siejące partyjną polskojęzyczną propagandę czy też należące do koncernów międzynarodowych media, które działają w oparciu o przepisy prawa, reguły rynku i reguły dziennikarskiej etyki???
Ot, dylemat propagandzisty.... :)))
Zabawne, że przedstawiciel lewicy wypowiada się o odczuwaniu społeczeństwa i to pół wieku po pamiętnym Grudniu...
Ten młody człowiek nie zdaje sobie sprawy ( albo tak udaje) że KAŻDA spółka akcyjna może inwestować w co chce bo jest na łasce akcjonariuszy ! Lewicy to by nawet przeszkadzało kupno przez ORLEN sadu agrestu ; pod warunkiem że nie czerwonego ! Tylko że ten ból spotęgowany jest sprzedażą przez niemieckiego właściciela , który już widzi upadek lewackiej polityki w Niemczech.
Panie Gawkowski dostatek powstaje z własnej , ciężkiej pracy a nie z dotacji !
@Nomis - to jest styl działania Putina, Erdogana i Orbana.
Partia wysługuje się spółką akcyjna do realizacji partyjnego celu - eliminacji niezależnych od Partii mediów.
PZPR+
Lewica już miała wiele szans aby w Polsce cokolwiek zmienić na lepsze i się wykazać. I nigdy z niej nie skorzystała. Wymądrzać i krytykować to każdy student politologii może, ale coś zrobić na razie tylko PiS pokazał, że potafi. I są jacy są - też nie jestem ich fanem, ale nigdy Polakom nie żyło się lepiej niż od 2015 i taka jest prawda, czy tego chcemy czy nie. Fakty, dane, statystyki (nawet Eurostatu!) o tym świadczą.
a kto jest autorem sukcesów gospodarczych Polski - pan Kaczyński - i dlatego lewacy i lebarałowie go tak nienawidzą, a sami gówno zrobili wcześniej - wszyscy wyjechali za granicę - porażka
Dane pokazują że dalej mamy wzrost gospodarczy. natomiast czy nadal rodacy sie bogacą to bym polemizował, inflacja galopuje, przy 3.5% procentach inflacji mamy 0,5% stopy procentowe w związku z czym co miesiąc spada wartość pieniądza w polskich portfelach. wszystko po to żeby tanio spłacać długi które mamy zaciągnięte w dolarach i euro. Do tego mnóstwo nowych podatków, chyba każdy się zgodzi że to mityczne 500zł znaczy dużo mniej aniżeli 5 lat temu i tutaj jest duża w tym zasługa Pisu, i masz rację, tutaj PiS pokazał że potrafi.
POLACY wracajcie z Angli do PL !!!!
u NAS JEST LEPIEJ !
Zobacz także
2022-03-07, godz. 09:17
"Solidarność europejska jest potrzebna na dużo wyższym poziomie"
W sprawie uchodźców z Ukrainy potrzebna jest europejska solidarność. 500 milionów euro na cele humanitarne dla wszystkich krajów ościennych to kropla w morzu potrzeb - mówił w "Rozmowach pod krawatem" wiceminister spraw wewnętrznych…
» więcej
2022-03-04, godz. 09:24
"Wszelkie przewroty w Rosji powodują oligarchowie i biznes"
To może być koniec kariery politycznej Władimira Putina. W dłuższej perspektywie sankcje mogą się dla niego skończyć utratą stanowiska - tak przewiduje profesor Jarosław Korpysa.
» więcej
2022-03-03, godz. 10:22
Marszałek Geblewicz: Region jest przygotowany do przyjęcia większej liczby Ukraińców
Przewidywania o możliwej liczbie uchodźców mogą być niedoszacowane. Tak ocenia marszałek województwa i zapewnia, że region jest przygotowany do przyjęcia większej liczby Ukraińców.
» więcej
2022-03-03, godz. 09:21
Polska i Niemcy opracowują systemową dyslokację uchodźców wojennych
Europa patrzy i podziwia, jak zachowuje się Polska - mówił w "Rozmowach pod krawatem" marszałek województwa zachodniopomorskiego.
» więcej
2022-03-02, godz. 09:40
Jach: morale Ukraińców zaskoczyło wszystkich [ZDJĘCIA]
Postawa Ukrainy i postawa Zachodu to dwa pozytywne zaskoczenia - mówił w "Rozmowach pod krawatem" szef sejmowej komisji obrony narodowej poseł Michał Jach.
» więcej
2022-03-01, godz. 09:19
Poseł PiS: w 2008 r. w Tbilisi "Lech Kaczyński wydał na siebie wyrok"
Gdy Lech Kaczyński wsparł Gruzję w 2008 roku, wydał na siebie wyrok. Dwa lata później zginął w Smoleńsku - mówił w "Rozmowach pod krawatem" poseł Prawa i Sprawiedliwości Leszek Dobrzyński komentując obecną agresję Rosji na…
» więcej
2022-02-25, godz. 09:24
Prof. Kowalczyk: kluczowy jest opór wojska ukraińskiego
Tylko nieprzejednana postawa może powstrzymać Putina - uważa politolog i historyk Krzysztof Kowalczyk.
» więcej
2022-02-25, godz. 08:11
Wojewoda Bogucki: "przygotowywaliśmy się do najczarniejszego scenariusza"
Zachodniopomorskie jest gotowe na przyjęcie uchodźców z Ukrainy - zadeklarował w specjalnym wydaniu "Rozmów pod krawatem" w Radiu Szczecin wojewoda Zbigniew Bogucki.
» więcej
2022-02-24, godz. 09:14
"Ludzie wychodzą z domów z walizkami i wyjeżdżają"
Są już doniesienia o ofiarach - mówił w "Rozmowach pod krawatem" korespondent Polskiego Radia w Kijowie.
» więcej
2022-02-23, godz. 09:27
"Ukraińska armia jest niezwykle zmobilizowana"
Naród ukraiński coraz bardziej się jednoczy, od aneksji Krymu wiele się tu zmieniło - mówił w "Rozmowach pod krawatem" kapłan z naszej diecezji, który 12 lat służył w Odessie.
» więcej
2022-02-22, godz. 14:12
Polityk PO: budowę zapory na granicy polsko-białoruskiej "można teraz rozważać"
Wtedy to nie był błąd, teraz sytuację "można rozważać" - odpowiadał poseł Platformy Obywatelskiej pytany w "Rozmowach pod krawatem" o sprzeciw jego partii w sprawie budowy zapory na granicy polsko-białoruskiej.
» więcej
2022-02-22, godz. 09:16
Lider opozycji milczy w obliczu rosyjskiej agresji
- Pewnie jeszcze się odezwie - stwierdził w "Rozmowach pod krawatem" poseł PO Artur Łącki, komentując brak reakcji Donalda Tuska na zagrożenie ze strony Putina.
» więcej
2022-02-21, godz. 09:59
"Sprawa marszałka Grodzkiego rzutuje na wiarygodność całej klasy politycznej w Polsce"
Sprawa marszałka Grodzkiego rzutuje na wiarygodność całej klasy politycznej w Polsce - oceniał w "Rozmowach pod Krawatem" poseł Artur Szałabawka.
» więcej
2022-02-21, godz. 09:29
Przy dużej liczbie uchodźców z Ukrainy "mogą nastąpić niebezpieczne zjawiska"
Rozsądny humanitaryzm z jednoczesnym zachowaniem rozwagi w przyjmowaniu ewentualnych uchodźców z Ukrainy - poseł Prawa i Sprawiedliwości Artur Szałabawka w "Rozmowach pod krawatem" podkreślał, że w przypadku konfliktu zbrojnego, nie…
» więcej
2022-02-17, godz. 09:28
Jak Konfederacja radzi sobie bez Facebooka? Działacz partii: świetnie
Konfederacja świetnie radzi sobie bez Facebooka - zapewnia działacz tej partii. Marcin Bedka w "Rozmowach pod Krawatem" zapewniał, że działanie polityków wciąż są widoczne w internecie.
» więcej