Przewodniczący klubu Lewicy komentuje wywiad wicepremiera Jarosława Kaczyńskiego: "Narcyz, mały, sfrustrowany człowiek, który nie czuje polityki i społeczeństwa". Tak oceniał w "Rozmowie pod krawatem" Krzysztof Gawkowski.
Polityk Lewicy tłumaczył, że w rozmowie z "Rzeczpospolitą" Kaczyński zapowiedział "dokręcenie śruby sądom". I że postawił na szali unijny Fundusz Odbudowy.
- Nie zgadzam się na to, żeby Polkom i Polakom odbierać setki miliardów złotych na nowe szkoły, przedszkola, na politykę społeczną w okresie pandemii, na różnego rodzaju ratowania polskich firm... - zaczął Gawkowski.
- To było wypowiedziane w trybie warunkowym, więc nie można komentować czegoś, czego jeszcze nie było... - przerwał red. Piotr Cywiński.
- Ale, w trybie warunkowym Jarosław Kaczyński wiele razy się wypowiadał, że m.in. nie będą polskie firmy kupowały polskich mediów... - argumentował Gawkowski.
- Ale nie chodziło o polskie media, ale o polskojęzyczne, niemieckie media, uściślijmy! - apelował Cywiński.
Fundusz Odbudowy na walkę ze skutkami pandemii to 750 miliardów euro, które Unia Europejska pożyczy na rynkach finansowych.
Do Polski ma trafić ponad 60 miliardów euro; prawie połowa z tego to pożyczka do spłacenia.
- Nie zgadzam się na to, żeby Polkom i Polakom odbierać setki miliardów złotych na nowe szkoły, przedszkola, na politykę społeczną w okresie pandemii, na różnego rodzaju ratowania polskich firm... - zaczął Gawkowski.
- To było wypowiedziane w trybie warunkowym, więc nie można komentować czegoś, czego jeszcze nie było... - przerwał red. Piotr Cywiński.
- Ale, w trybie warunkowym Jarosław Kaczyński wiele razy się wypowiadał, że m.in. nie będą polskie firmy kupowały polskich mediów... - argumentował Gawkowski.
- Ale nie chodziło o polskie media, ale o polskojęzyczne, niemieckie media, uściślijmy! - apelował Cywiński.
Fundusz Odbudowy na walkę ze skutkami pandemii to 750 miliardów euro, które Unia Europejska pożyczy na rynkach finansowych.
Do Polski ma trafić ponad 60 miliardów euro; prawie połowa z tego to pożyczka do spłacenia.
Dodaj komentarz 7 komentarzy
Lepszymi są media nadzorowane przez partyjnych kacyków i kierowane przez partyjnych komisarzy politycznych, siejące partyjną polskojęzyczną propagandę czy też należące do koncernów międzynarodowych media, które działają w oparciu o przepisy prawa, reguły rynku i reguły dziennikarskiej etyki???
Ot, dylemat propagandzisty.... :)))
Zabawne, że przedstawiciel lewicy wypowiada się o odczuwaniu społeczeństwa i to pół wieku po pamiętnym Grudniu...
Ten młody człowiek nie zdaje sobie sprawy ( albo tak udaje) że KAŻDA spółka akcyjna może inwestować w co chce bo jest na łasce akcjonariuszy ! Lewicy to by nawet przeszkadzało kupno przez ORLEN sadu agrestu ; pod warunkiem że nie czerwonego ! Tylko że ten ból spotęgowany jest sprzedażą przez niemieckiego właściciela , który już widzi upadek lewackiej polityki w Niemczech.
Panie Gawkowski dostatek powstaje z własnej , ciężkiej pracy a nie z dotacji !
@Nomis - to jest styl działania Putina, Erdogana i Orbana.
Partia wysługuje się spółką akcyjna do realizacji partyjnego celu - eliminacji niezależnych od Partii mediów.
PZPR+
Lewica już miała wiele szans aby w Polsce cokolwiek zmienić na lepsze i się wykazać. I nigdy z niej nie skorzystała. Wymądrzać i krytykować to każdy student politologii może, ale coś zrobić na razie tylko PiS pokazał, że potafi. I są jacy są - też nie jestem ich fanem, ale nigdy Polakom nie żyło się lepiej niż od 2015 i taka jest prawda, czy tego chcemy czy nie. Fakty, dane, statystyki (nawet Eurostatu!) o tym świadczą.
a kto jest autorem sukcesów gospodarczych Polski - pan Kaczyński - i dlatego lewacy i lebarałowie go tak nienawidzą, a sami gówno zrobili wcześniej - wszyscy wyjechali za granicę - porażka
Dane pokazują że dalej mamy wzrost gospodarczy. natomiast czy nadal rodacy sie bogacą to bym polemizował, inflacja galopuje, przy 3.5% procentach inflacji mamy 0,5% stopy procentowe w związku z czym co miesiąc spada wartość pieniądza w polskich portfelach. wszystko po to żeby tanio spłacać długi które mamy zaciągnięte w dolarach i euro. Do tego mnóstwo nowych podatków, chyba każdy się zgodzi że to mityczne 500zł znaczy dużo mniej aniżeli 5 lat temu i tutaj jest duża w tym zasługa Pisu, i masz rację, tutaj PiS pokazał że potrafi.
POLACY wracajcie z Angli do PL !!!!
u NAS JEST LEPIEJ !
Zobacz także
2020-05-19, godz. 09:25
Europoseł PiS po wypowiedzi Trzaskowskiego: Mają poczucie, że to błąd i po ludzku nieładne
Mają poczucie, że zrobili błąd i teraz próbują udawać szacunek do innych - tak europoseł Prawa i Sprawiedliwości Ryszard Czarnecki komentował głośną wypowiedź Rafała Trzaskowskiego w sprawie ulicy Lecha Kaczyńskiego w stol…
» więcej
2020-05-18, godz. 10:29
Senator PO o pracach nad ordynacją: Będziemy procedować tak długo, jak będzie to potrzebne
Senator PO o pracach w Senacie w sprawie ordynacji: Rząd powinien wprowadzić stan klęski żywiołowej, wtedy nie mielibyśmy, "problemu z wyborami" - stwierdziła Magdalena Kochan w "Rozmowach pod krawatem".
» więcej
2020-05-14, godz. 09:07
Poseł PiS o kandydatce na prezydenta z KO: Po ludzku mnie jej jest zupełnie szkoda
Jak chcą wygrać wybory, skoro cały czas krytykują własnego kandydata? - mówił w "Rozmowach pod krawatem" Marek Suski z Prawa i Sprawiedliwości.
» więcej
2020-05-13, godz. 13:26
Zastępca prezydenta Szczecina zagłosuje tradycyjnie. Tłumaczy dlaczego
Zagłosuje w lokalu wyborczym, bo jak tłumaczy "z jego korespondencji rzeczy wypływają do dziennikarzy" - mówił w "Rozmowach pod krawatem" zastępca prezydenta Szczecina Michał Przepiera.
» więcej
2020-05-13, godz. 11:39
Jak gospodarka Szczecina przechodzi przez epidemię? Wiceprezydent odpowiada
Gospodarcza sytuacja miasta w dobie pandemii "nie jest najgorsza" - mówił w "Rozmowach pod krawatem" odpowiedzialny za inwestycję zastępca prezydenta Szczecina Michał Przepiera.
» więcej
2020-05-12, godz. 10:43
Miller: "każdy, kto miota groźby karalne powinien być potraktowany z całą surowością"
Chwali interwencję wymiaru sprawiedliwości i mówi o niedopuszczalnym brutalizowaniu języka polityki - europoseł Leszek Miller komentował w "Rozmowie pod krawatem" sprawę byłego działacza Nowoczesnej, który w portalu społecznościowym…
» więcej
2020-05-12, godz. 09:10
Europoseł KO: Jarosław Gowin stracił bardzo znamienną okazję
"Gowin okazał się Gowinem, stracił swoją okazję" - stwierdził w "Rozmowie pod krawatem" były premier, obecny europoseł Koalicji Europejskiej Leszek Miller.
» więcej
2020-05-11, godz. 12:21
Polska chce odpowiedniego upamiętnienia ofiar obozu Mauthausen-Gusen
Rozmawialiśmy już z Austriakami o właściwym upamiętnianiu ofiar obozu koncentracyjnego Mauthausen-Gusen - mówił w "Rozmowie pod krawatem" minister obrony narodowej Mariusz Błaszczak.
» więcej
2020-05-11, godz. 10:02
Zaangażowanie rządu we wzmacnianie armii
Minister Obrony Narodowej o roli armii w walce z pandemią: - Świetnie sprawdzają się Wojska Obrony Terytorialnej, zaangażowane są laboratoria wojskowe i wysłaliśmy misje do Włoch, USA i Słowenii, szkolimy żołnierzy do wspierania…
» więcej
2020-05-11, godz. 09:06
Minister Błaszczak: postawa opozycji absurdalna
Opary absurdu - tak zachowanie "totalnej opozycji" w sprawie wyborów określił minister obrony narodowej, Mariusz Blaszczak. Polityk PiS oceniał, że głosowanie w ostatnią niedzielę czerwca to dobre rozwiązanie.
» więcej
2020-05-08, godz. 10:30
"Nowa siedziba Archiwum jest niezbędna"
Chcemy w lipcu uzyskać pozwolenie na budowę nowej siedziby - powiedział w "Rozmowach pod krawatem" prof. Krzysztof Kowalczyk, dyrektor Archiwum Państwowego w Szczecinie.
» więcej
2020-05-07, godz. 10:20
"Nasz kandydat ma wizję Polski po epidemii"
To jedyny kandydat, który jest odważny i otwarty i ma konkretną wizję Polski - tak o kandydacie Lewicy na prezydenta mówiła w "Rozmowie pod krawatem" posłanka tej partii Katarzyna Kotula.
» więcej
2020-05-07, godz. 09:22
Posłanka Lewicy: nie można mówić, że opozycja odniosła jakikolwiek sukces
Nie może być tak, że termin wyborów zmienia się z dnia na dzień - mówiła w "Rozmowie pod krawatem" posłanka Lewicy Katarzyna Kotula.
» więcej
2020-05-06, godz. 10:54
Porozumienie Gowina nową jakością na polskiej scenie politycznej?
Polacy mają dość jałowych sporów - mówił o sytuacji przed wyborami prezydenckimi politolog, profesor Uniwersytetu Szczecińskiego, Maciej Drzonek.
» więcej
2020-05-06, godz. 09:09
"Wybory są po to, żeby państwo mogło funkcjonować"
Wszyscy, którzy chcą przełożyć wybory, nie podają konkretnych argumentów - komentował w "Rozmowie pod krawatem" Maciej Drzonek, politolog i profesor Uniwersytetu Szczecińskiego.
» więcej