Przewodniczący klubu Lewicy komentuje wywiad wicepremiera Jarosława Kaczyńskiego: "Narcyz, mały, sfrustrowany człowiek, który nie czuje polityki i społeczeństwa". Tak oceniał w "Rozmowie pod krawatem" Krzysztof Gawkowski.
Polityk Lewicy tłumaczył, że w rozmowie z "Rzeczpospolitą" Kaczyński zapowiedział "dokręcenie śruby sądom". I że postawił na szali unijny Fundusz Odbudowy.
- Nie zgadzam się na to, żeby Polkom i Polakom odbierać setki miliardów złotych na nowe szkoły, przedszkola, na politykę społeczną w okresie pandemii, na różnego rodzaju ratowania polskich firm... - zaczął Gawkowski.
- To było wypowiedziane w trybie warunkowym, więc nie można komentować czegoś, czego jeszcze nie było... - przerwał red. Piotr Cywiński.
- Ale, w trybie warunkowym Jarosław Kaczyński wiele razy się wypowiadał, że m.in. nie będą polskie firmy kupowały polskich mediów... - argumentował Gawkowski.
- Ale nie chodziło o polskie media, ale o polskojęzyczne, niemieckie media, uściślijmy! - apelował Cywiński.
Fundusz Odbudowy na walkę ze skutkami pandemii to 750 miliardów euro, które Unia Europejska pożyczy na rynkach finansowych.
Do Polski ma trafić ponad 60 miliardów euro; prawie połowa z tego to pożyczka do spłacenia.
- Nie zgadzam się na to, żeby Polkom i Polakom odbierać setki miliardów złotych na nowe szkoły, przedszkola, na politykę społeczną w okresie pandemii, na różnego rodzaju ratowania polskich firm... - zaczął Gawkowski.
- To było wypowiedziane w trybie warunkowym, więc nie można komentować czegoś, czego jeszcze nie było... - przerwał red. Piotr Cywiński.
- Ale, w trybie warunkowym Jarosław Kaczyński wiele razy się wypowiadał, że m.in. nie będą polskie firmy kupowały polskich mediów... - argumentował Gawkowski.
- Ale nie chodziło o polskie media, ale o polskojęzyczne, niemieckie media, uściślijmy! - apelował Cywiński.
Fundusz Odbudowy na walkę ze skutkami pandemii to 750 miliardów euro, które Unia Europejska pożyczy na rynkach finansowych.
Do Polski ma trafić ponad 60 miliardów euro; prawie połowa z tego to pożyczka do spłacenia.
Dodaj komentarz 7 komentarzy
Lepszymi są media nadzorowane przez partyjnych kacyków i kierowane przez partyjnych komisarzy politycznych, siejące partyjną polskojęzyczną propagandę czy też należące do koncernów międzynarodowych media, które działają w oparciu o przepisy prawa, reguły rynku i reguły dziennikarskiej etyki???
Ot, dylemat propagandzisty.... :)))
Zabawne, że przedstawiciel lewicy wypowiada się o odczuwaniu społeczeństwa i to pół wieku po pamiętnym Grudniu...
Ten młody człowiek nie zdaje sobie sprawy ( albo tak udaje) że KAŻDA spółka akcyjna może inwestować w co chce bo jest na łasce akcjonariuszy ! Lewicy to by nawet przeszkadzało kupno przez ORLEN sadu agrestu ; pod warunkiem że nie czerwonego ! Tylko że ten ból spotęgowany jest sprzedażą przez niemieckiego właściciela , który już widzi upadek lewackiej polityki w Niemczech.
Panie Gawkowski dostatek powstaje z własnej , ciężkiej pracy a nie z dotacji !
@Nomis - to jest styl działania Putina, Erdogana i Orbana.
Partia wysługuje się spółką akcyjna do realizacji partyjnego celu - eliminacji niezależnych od Partii mediów.
PZPR+
Lewica już miała wiele szans aby w Polsce cokolwiek zmienić na lepsze i się wykazać. I nigdy z niej nie skorzystała. Wymądrzać i krytykować to każdy student politologii może, ale coś zrobić na razie tylko PiS pokazał, że potafi. I są jacy są - też nie jestem ich fanem, ale nigdy Polakom nie żyło się lepiej niż od 2015 i taka jest prawda, czy tego chcemy czy nie. Fakty, dane, statystyki (nawet Eurostatu!) o tym świadczą.
a kto jest autorem sukcesów gospodarczych Polski - pan Kaczyński - i dlatego lewacy i lebarałowie go tak nienawidzą, a sami gówno zrobili wcześniej - wszyscy wyjechali za granicę - porażka
Dane pokazują że dalej mamy wzrost gospodarczy. natomiast czy nadal rodacy sie bogacą to bym polemizował, inflacja galopuje, przy 3.5% procentach inflacji mamy 0,5% stopy procentowe w związku z czym co miesiąc spada wartość pieniądza w polskich portfelach. wszystko po to żeby tanio spłacać długi które mamy zaciągnięte w dolarach i euro. Do tego mnóstwo nowych podatków, chyba każdy się zgodzi że to mityczne 500zł znaczy dużo mniej aniżeli 5 lat temu i tutaj jest duża w tym zasługa Pisu, i masz rację, tutaj PiS pokazał że potrafi.
POLACY wracajcie z Angli do PL !!!!
u NAS JEST LEPIEJ !
Zobacz także
2019-05-17, godz. 09:22
"Koalicja Europejska nie jest antykatolicka. Jesteśmy przepojeni troską"
Występki pojedynczych księży, a religia to dwie różne sprawy - mówił w "Rozmowie pod Krawatem" wiceprzewodniczący Parlamentu Europejskiego Bogusław Liberadzki z SLD.
» więcej
2019-05-16, godz. 09:25
Lichocka: Polska nie zgadza się na jakiekolwiek roszczenia żydowskie dotyczące mienia bezspadkowego
Polska nie zgadza się na jakiekolwiek roszczenia żydowskie dotyczące mienia bezspadkowego - podkreślała w "Rozmowach pod krawatem" posłanka Prawa i Sprawiedliwości Joanna Lichocka.
» więcej
2019-05-15, godz. 11:56
Działaczka Wiosny komentuje aferę pedofilską w Słupsku
Działaczka Wiosny komentuje aferę pedofilską w Słupsku z czasów, gdy miastem rządził Robert Biedroń. - Oczywiście, że w tej sprawie zachował się właściwie - zapewniała Anita Kucharska-Dziedzic w "Rozmowie pod krawatem".
» więcej
2019-05-15, godz. 09:24
Partia Wiosna chce zmusić UE do zmiany polityki mieszkaniowej
Zmusić, wywrzeć presję na wszystkie unijne kraje, żeby realizowały wspólną politykę mieszkaniową. Tak o jednej z tez programu partii Wiosna, czyli propozycji dofinansowania z unijnych środków budowy 10 milionów lokali w Europie…
» więcej
2019-05-14, godz. 10:52
Postawa Koalicji ws. Kościoła "hipokryzją najwyższych lotów"
Do wyborów idą z postulatami zwiększenia roli demokracji w Polsce, liczą na zdobycie 3-4 mandatów w skali kraju, a konkurencji ze strony Konfederacji się nie boją - tak poseł Paweł Grabowski z Kukiz'15 mówił o sytuacji jego…
» więcej
2019-05-14, godz. 09:27
Poseł Kukiz'15: państwo nie zawsze w taki sam sposób traktowało obywateli
Nie dopatruje się motywów politycznych w dacie publikacji filmu o pedofilii w Kościele. Poseł Paweł Grabowski z Kukiz'15 w "Rozmowie pod krawatem" podkreślał, że w jego ocenie najważniejszym pytaniem na które należy sobie przy…
» więcej
2019-05-13, godz. 14:32
"Piłsudski jest fundatorem polskiej niepodległości i powinien być uczczony"
Monumentalny pomnik Marszałka na koniu w okolicy Zamku Książąt Pomorskich - tak na pytanie o możliwą lokalizację monumentu odpowiadał Jarosław Kaczyński w "Rozmowie pod krawatem".
» więcej
2019-05-13, godz. 11:20
"Jednym z naszych celów jest złamanie mechanizmu lobbystycznego"
Złamanie "mechanizmu lobbystycznego", aby Polska mogła się rozwijać - o tym mówił w "Rozmowie pod krawatem" prezes PiS Jarosław Kaczyński.
» więcej
2019-05-13, godz. 10:16
"Tzw. ustawy 447 w ogóle nie bierzemy pod uwagę"
Żądania nie mające żadnej podstawy; w ogóle nie bierzemy pod uwagę ustawy 447 - podkreślał w "Rozmowie pod krawatem" prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński.
» więcej
2019-05-13, godz. 09:13
Prezes PiS: Polska nie zgadza się na drugorzędność w Unii
W tej kampanii toczy się spór o przyszłość naszego kraju, Europy i Unii Europejskiej, w której Polska chce być, ale i chce ją reformować - mówił w "Rozmowie pod krawatem" prezes Prawa i Sprawiedliwości.
» więcej
2019-05-09, godz. 09:28
Senator Jan Żaryn ocenił cztery lata rządów. "Udało się skutecznie walczyć z ubóstwem"
Senator Prawa i Sprawiedliwości Jan Żaryn ocenia cztery lata rządów jego formacji: - Realizujemy nasz program, wdrożyliśmy z sukcesem 500 plus, dzięki czemu udało się skutecznie walczyć z ubóstwem - podkreślał polityk w "Rozmowie…
» więcej
2019-05-08, godz. 11:03
Kandydat Konfederacji do PE nie wie, że stocznia należy do polskiego ministerstwa
Krzysztof Tuduj w "Rozmowie pod krawatem" pyta o to, "w jakim stopniu Stocznia Szczecińska jest przejęta przez kapitał niemiecki" - mówi "jedynka" listy Konfederacji do europarlamentu w naszym regionie.
» więcej
2019-05-08, godz. 09:34
Tuduj z Ruchu Narodowego: samorządy zadłużają się i budują jakieś "misie"
Wiceprezes Ruchu Narodowego o przyszłości Polski w Unii Europejskiej: - Bądźmy tam o ile będzie to dla nas korzystne, w innym wypadku przygotujmy się na opuszczenie Wspólnoty - mówił w "Rozmowie pod krawatem" Krzysztof Tuduj.
» więcej
2019-05-07, godz. 11:16
Libicki o motywacjach szefa ZNP: Wszystkie związki są upolitycznione
Wszystkie związki zawodowe w Polsce są upolitycznione - oceniał w "Rozmowach pod krawatem" senator Jan Filip Libicki.
» więcej
2019-05-07, godz. 09:28
Senator PSL tłumaczy zachowanie swojego szefa
Prezes PSL stanowczo odciął się od antykościelnego wystąpienia, że nawet w "Gazecie Wyborczej" stwierdzili, że "mówi PiS-em" - zapewniał w "Rozmowie pod krawatem" senator PSL Jan Filip Libicki.
» więcej