W tegorocznej edycji wakacyjnego konkursu literackiego pt. "Wyhoduj megaogórka" na najlżejsze pióro branży public relations, zwyciężyła szczecinianka Katarzyna Nakielska-Pawluk tekstem "Uśmiech jak billbord".
Zadaniem było napisanie tekstu na najbardziej absurdalny temat w taki sposób, aby zainteresować dziennikarzy. Zwycięski tekst był o nowej modzie na naklejki pozwalające na umieszczanie na zębach krótkich komunikatów, które będą widoczne podczas uśmiechu.
Na jednym zębie mieści się jedna litera. Hasła takie jak "Niskie ceny" czy "Dużo, tanio" doskonale mieszczą się w dwóch rzędach przednich zębów - przekonuje autorka i zastanawia się czy naklejki przyjmą się w Polsce?
Zwycięskie prace wyłoniło jury reprezentujące serwis PRoto.pl oraz redakcję tygodnika "Polityka". Konkurs odbył się w siedzibie Ciszewski PR w Warszawie. Nagrodą jest jednodniowy kurs gotowania w Akademii Kurta Schellera.
Na jednym zębie mieści się jedna litera. Hasła takie jak "Niskie ceny" czy "Dużo, tanio" doskonale mieszczą się w dwóch rzędach przednich zębów - przekonuje autorka i zastanawia się czy naklejki przyjmą się w Polsce?
Zwycięskie prace wyłoniło jury reprezentujące serwis PRoto.pl oraz redakcję tygodnika "Polityka". Konkurs odbył się w siedzibie Ciszewski PR w Warszawie. Nagrodą jest jednodniowy kurs gotowania w Akademii Kurta Schellera.