Na kulturze wysokiej nie da się zarobić - ten stereotyp zamierzają przełamać organizatorzy konferencji "Biznes versus kultura - Czy kultura się opłaca? Spotkanie twórców i przedsiębiorców rozpocznie się dzisiaj o godzinie 16 w Klubie XIII Muz.
Pierwszy temat to "Jak sprzedać sztukę?" Gościem będzie między innymi Daniel Źródlewski z Muzeum Narodowego. Jak mówi, nawet wystawę trzeba sprzedawać - niczym proszek do prania. - Spróbujemy podpowiedzieć, którzy zaczynają, jak sprzedać kulturę - tłumaczy Źródlewski.
Mikołaj Komór ze Stowarzyszenia Grupa Progress podkreśla, że coraz więcej biznesmenów rozumie, że gdy wspierają kulturę, klienci lepiej ich postrzegają. - Biznes nie może żyć sam dla siebie - uważa Komór.
Kultura wysoka kojarzy się z czym robionym hobbystycznie, po godzinach - mówi Miłosz Jacyna z Koperty Kulturalnej POKA POKA. - Chcemy pokazać, że można i warto, a dla kogoś to może być zajęcie w pełnym wymiarze czasu.
Konferencja w XIII Muzach ma charakter otwarty.
Mikołaj Komór ze Stowarzyszenia Grupa Progress podkreśla, że coraz więcej biznesmenów rozumie, że gdy wspierają kulturę, klienci lepiej ich postrzegają. - Biznes nie może żyć sam dla siebie - uważa Komór.
Kultura wysoka kojarzy się z czym robionym hobbystycznie, po godzinach - mówi Miłosz Jacyna z Koperty Kulturalnej POKA POKA. - Chcemy pokazać, że można i warto, a dla kogoś to może być zajęcie w pełnym wymiarze czasu.
Konferencja w XIII Muzach ma charakter otwarty.