Mamy to . Niezależny, samorządny kanał żeglugowy przez Mierzeje Wiślaną.
W obecności najwyższych władz Polski , otwarto przekop w miniona sobotę.
Kanał umożliwia śluzowanie statków o długości do 100 metrów i zanurzeniu
4.5 metra. Przekop daje Polsce niezależność na Zalewie Wiślanym. Statki
nie muszą pytać o zgodę wpłynięcia na akwen strony rosyjskiej.
Pierwszego dnia po otwarciu ze śluzy skorzystało 95 jednostek.
Kończy się modernizacja Terminalu Promowego w Świnoujściu. Wykonano już
70 procent prac. Dzięki inwestycji terminal będzie mógł obsługiwać
ładunki intermodalne, czyli takie, które są przewożone różnego rodzaju
środkami transportu. Do Terminalu w Promowego będą tez mogły zawijać
większe promy niż dziś.
Euroafrica inwestuje w swoją flotę promową. Ten szczeciński armator
kupił prom na linię ze Świnoujścia do Szwecji. Prom wejdzie jednak na
linie za rok bo dziś pływa w czarterze dla innego armatora. W Szczecinie
gościł właściciel firmy Euroafrica i spółki Doraco. To ta ostatnia firma
wybudowała stadion piłkarski w Szczecinie.
W obecności najwyższych władz Polski , otwarto przekop w miniona sobotę.
Kanał umożliwia śluzowanie statków o długości do 100 metrów i zanurzeniu
4.5 metra. Przekop daje Polsce niezależność na Zalewie Wiślanym. Statki
nie muszą pytać o zgodę wpłynięcia na akwen strony rosyjskiej.
Pierwszego dnia po otwarciu ze śluzy skorzystało 95 jednostek.
Kończy się modernizacja Terminalu Promowego w Świnoujściu. Wykonano już
70 procent prac. Dzięki inwestycji terminal będzie mógł obsługiwać
ładunki intermodalne, czyli takie, które są przewożone różnego rodzaju
środkami transportu. Do Terminalu w Promowego będą tez mogły zawijać
większe promy niż dziś.
Euroafrica inwestuje w swoją flotę promową. Ten szczeciński armator
kupił prom na linię ze Świnoujścia do Szwecji. Prom wejdzie jednak na
linie za rok bo dziś pływa w czarterze dla innego armatora. W Szczecinie
gościł właściciel firmy Euroafrica i spółki Doraco. To ta ostatnia firma
wybudowała stadion piłkarski w Szczecinie.