Radio SzczecinRadio Szczecin » Artykuły sponsorowane
Autopromocja
Zobacz
Reklama
Zobacz

Budowa rozpoznawalności marki i zwiększenie liczby klientów to cel przyświecający każdemu przedsiębiorstwu. Nie zawsze jednak osiągnięcie zamierzonego efektu przychodzi łatwo. Wręcz przeciwnie. Chęć rozwoju biznesu wymaga otwartości na zmiany i stałego poszukiwania nowych sposobów na dotarcie do osób potencjalnie zainteresowanych produktami firmy. Jeśli dotychczasowe metody nie zdały egzaminu i zastanawiasz się co zrobić, aby Twoja reklama w Szczecinie przyniosła oczekiwany rezultat – poznaj 4 możliwości promocji dostępne w Radiu Szczecin, które zwiększą zainteresowanie marką i dostarczą Ci nowych klientów.

Reklama w Radiu Szczecin - dlaczego warto?

Radio Szczecin to największa rozgłośnia radiowa w regionie docierająca codziennie do ponad 100 tysięcy słuchaczy w zróżnicowanym wieku. Oprócz samego Szczecina (92.0 / 94.4 FM), swoim zasięgiem obejmuje również największe ośrodki województwa, m.in.: Stargard, Koszalin, Kołobrzeg (98,7 FM) i Świnoujście (106,3 FM). Naszą stronę internetową w 2023 roku odwiedziło prawie 5,4 mln indywidualnych użytkowników, którzy wygenerowali przeszło 23,5 mln wyświetleń. Szerokie oraz zaangażowane grono słuchaczy i internautów sprawia, że Radio Szczecin jest idealnym miejscem na reklamę Twojej firmy.

4 rodzaje reklamy w Radiu Szczecin

Radio Szczecin przygotowało dla Ciebie ofertę złożoną z czterech efektywnych narzędzi reklamowych, które przyczynią się do skutecznej promocji Twojego biznesu. Pierwsze dwa (reklama radiowa i billboard sponsorski) dotyczą wykorzystania czasu antenowego w radiu, z kolei dwa następne (artykuły sponsorowane i reklama banerowa) umożliwiają dotarcie do użytkowników strony internetowej radioszczecin.pl.

Reklama radiowa

Największą popularnością cieszą się spoty o długości 10, 15 i 20 sekund. Nie bez powodu reklama radiowa to najchętniej wybierany format reklamy - umożliwia przekazanie największej ilości treści, a oprócz tego jest dobrze przyswajalny i wzbudza pozytywne emocje wśród odbiorców, o czym świadczą przeprowadzane badania. Kluczem do przygotowania skutecznego spotu radiowego jest napisanie intrygującego scenariusza, wybór głosów lektorskich, dobranie muzyki, FX’ów (specjalne efekty dźwiękowe), ale również dedykowany media plan, czyli ustalenie godzin emisji, które pozwolą trafić do Twojej docelowej grupy odbiorców.

Billboard sponsorski

Inaczej mówiąc: wskazanie sponsorskie, czyli krótki, 8-sekundowy spot umieszczany najczęściej przed rozpoczęciem i po zakończeniu się programu lub audycji informacyjnej, np. prognozy pogody czy traffic’u (informacji drogowych). To ciekawa i znacznie tańsza alternatywa dla standardowej reklamy radiowej. Niska cena nie jest jednak jedyną zaletą tego rozwiązania. Kolejnym powodem „za” jest fakt ominięcia bloku reklamowego - wskazania sponsorskie emitowane są bowiem w innym czasie antenowym niż pozostałe reklamy, co pozwoli się wyróżnić na tle konkurencyjnych firm. To doskonały pomysł na reklamę dla tych, którym zależy na budowaniu świadomości marki.

Artykuł sponsorowany

Artykuł sponsorowany to wysokiej jakości treść opisująca konkretne zagadnienie przy jednoczesnym nawiązaniu do danej firmy. Reklama w Szczecinie w postaci stworzenia i publikacji artykułu sponsorowanego to możliwość promocji marki i jej usług na lokalnym rynku. Celem artykułu jest także poprawa pozycji witryny firmy w wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe, co przyczyni się do zwiększenia ruchu organicznego i liczby osób odwiedzających stronę.

Reklama banerowa

To nic innego jak reklama w formie grafiki umieszczona na stronie radioszczecin.pl. Dzięki dużej odwiedzalności witryny, masz możliwość szybkiego dotarcia do nowych klientów. Wystarczy jedno kliknięcie, aby zostać przekierowanym na Twoją stronę internetową. Ważnym aspektem, który pozwoli zapobiec ślepocie banerowej i poprawi wskaźnik klikalności jest umiejętne rozmieszczenie reklam – na stronie Radia Szczecin nie spotkasz się z przesytem, a Twoja reklama banerowa będzie dobrze widoczna.

Reklama w Szczecinie - jaką formę promocji najlepiej wybrać?

To, jaki sposób wybrać, zależy głównie od rodzaju oferowanych produktów czy usług, a także grupy docelowej, do której starasz się dotrzeć. Jeśli nie wiesz, jaki rodzaj reklamy będzie najlepszy dla Twojej firmy, skorzystaj z wiedzy naszych specjalistów, którzy pomogą Ci dobrać najbardziej efektywną formę promocji, dostosowaną do założonych celów kampanii i określonego wcześniej budżetu.

Napisz do nas (reklama@radioszczecin.pl) lub zadzwoń (693 184 985), aby uzyskać więcej informacji.

Artykuły sponsorowane

12345
Autopromocja
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty