Wprowadzenie nowego promu niemieckiego armatora TT Line nie spowodowało problemów Unity Line.
Z terminalu promowego w Świnoujściu do Trelleborga od miesiąca odchodzi nowy statek Nils Dacke.
- Jedno odejście versus siedem odejść oferowanych przez Unity Line w ciągu dnia nie jest przyczynkiem do jakiejkolwiek wojny cenowej - komentuje prezes Unity Line Jarosław Kotarski. - Promocje, z których u nas można skorzystać to norma w czasie zimy.
To dziesiąty prom, który obsługuje połączenie do Szwecji ze Świnoujścia. Dotychczas robili to tylko polscy armatorzy.
- Jedno odejście versus siedem odejść oferowanych przez Unity Line w ciągu dnia nie jest przyczynkiem do jakiejkolwiek wojny cenowej - komentuje prezes Unity Line Jarosław Kotarski. - Promocje, z których u nas można skorzystać to norma w czasie zimy.
To dziesiąty prom, który obsługuje połączenie do Szwecji ze Świnoujścia. Dotychczas robili to tylko polscy armatorzy.