Radio SzczecinRadio Szczecin » Biznes
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

Opóźniony lot i zgubiony bagaż możemy reklamować. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin/Archiwum]
Opóźniony lot i zgubiony bagaż możemy reklamować. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin/Archiwum]
Opóźniony lot i zgubiony bagaż możemy reklamować, cena za wycieczkę nie może wzrosnąć, a organizator powinien wyjaśnić wątpliwe terminy z umowy - u szczytu sezonu urlopowego Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przypomina o prawach wczasowiczów.
UOKiK radzi, by przede wszystkim prosić w biurach podróży o wyjaśnienie niejednoznacznych określeń, np. "spokojna okolica" czy "pokój z pięknym widokiem" - mówi Agnieszka Majchrzak z urzędu. - Każdą nieprawidłowość można reklamować. Nie tylko niezgodną z umową kategorię hotelu ale też zgubiony bagaż, spóźniony samolot, dłuższą odległość od plaży.

Majchrzak przypomina, że można reklamować także wycieczki "last minute". Trzeba to zrobić w ciągu 30 dni od zakończenia wyjazdu.

UOKiK dodaje, że cena wycieczki - już po podpisaniu umowy - nie może wzrosnąć. Jeśli biuro podróży reklamacji nie uznaje, należy zgłosić się do miejskiego rzecznika praw konsumentów.
Relacja Tobiasza Madejskiego.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty