Radio SzczecinRadio Szczecin » Biznes
  reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz

Moda na cydr zaczęła się od momentu wejścia w życie rosyjskiego embarga na polskie jabłka. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin]
Moda na cydr zaczęła się od momentu wejścia w życie rosyjskiego embarga na polskie jabłka. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin]
Cydr może podbić polski rynek monopolowy. W ciągu trzech lat sprzedaż cydru podwoi się - przewidują eksperci, których cytuje "Puls Biznesu". To między innymi dlatego że do sprzedaży tego napoju przymierzają się dwa koncerny monopolowe: Stock Spirits i CEDC.
Moda na cydr zaczęła się od momentu wejścia w życie rosyjskiego embarga na polskie jabłka. Wtedy rozpoczęły się akcje społeczne zachęcające do picia tego trunku zamiast innych alkoholi w ramach pomocy polskim sadownikom.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty