25 miliardów dolarów amerykańskich - to suma, którą konsumenci w Chinach wydali w ciągu zaledwie jednego dnia. W Państwie Środka 11 listopada, ze względu na aż cztery jedynki w dacie, uważany jest za "dzień singla". Z tej okazji chiński gigant na rynku sprzedaży w internecie - koncern Alibaba - zorganizował trwające 24 godziny specjalne wyprzedaże.
11 listopada w Chinach staje się świętem zakupów. Tegoroczna sprzedaż w sklepach internetowych osiągnęła poziom 25 miliardów dolarów. To o prawie 40 procent więcej niż przed rokiem.
Ze względu na tzw. "święto singli" sprzedawcy oferujący swoje towary na platformach należących do koncernu Alibaba, tylko przez 24 godziny kuszą znacznymi obniżkami cen, często nawet 90 procent dla pierwszych klientów. Z tego powodu w nocy z piątku na sobotę w pierwszej godzinie kampanii sprzedano towary za sumę 10 miliardów dolarów.
Najbliższe dni to okres wytężonej pracy firm kurierskich. Szacuje się, że w ciągu tygodnia będą one musiały dostarczyć ponad półtora miliarda przesyłek.
Ze względu na tzw. "święto singli" sprzedawcy oferujący swoje towary na platformach należących do koncernu Alibaba, tylko przez 24 godziny kuszą znacznymi obniżkami cen, często nawet 90 procent dla pierwszych klientów. Z tego powodu w nocy z piątku na sobotę w pierwszej godzinie kampanii sprzedano towary za sumę 10 miliardów dolarów.
Najbliższe dni to okres wytężonej pracy firm kurierskich. Szacuje się, że w ciągu tygodnia będą one musiały dostarczyć ponad półtora miliarda przesyłek.