Radio SzczecinRadio Szczecin » Biznes
reklama
Zobacz
reklama
Zobacz
autopromocja
Zobacz
reklama
Zobacz

Netto - firma, której centrala w Polsce mieści się w podszczecińskim Motańcu - kupiła sklepy Tesco. Fot. Sławomir Orlik [Radio Szczecin]
Netto - firma, której centrala w Polsce mieści się w podszczecińskim Motańcu - kupiła sklepy Tesco. Fot. Sławomir Orlik [Radio Szczecin]
Netto - firma, której centrala w Polsce mieści się w podszczecińskim Motańcu - kupiła sklepy Tesco.
Netto - firma, której centrala w Polsce mieści się w podszczecińskim Motańcu - kupiła sklepy Tesco.
Netto - firma, której centrala w Polsce mieści się w podszczecińskim Motańcu - kupiła sklepy Tesco. Chce być siecią ogólnopolską.
- W Polsce rozwijamy się głównie na rynku północnym i zachodnim, jesteśmy też obecni w centralnej Polsce, bo tam mamy również centrum dystrybucji natomiast jesteśmy nieobecni na "ścianie wschodniej" i przejęcie Tesco daje nam możliwość rozwoju w całej Polsce, co jest dla nas bardzo istotne - przyznała Mariola Skolimowska z firmy Netto.

Netto chce przeznaczyć na inwestycje w Polsce 1 miliard złotych. W sumie firma z Motańca przejęła 301 sklepów Tesco i dwa centra dystrybucyjne należące do tej firmy.

- Na plan dla każdego z poszczególnych sklepów będziemy musieli poczekać przynajmniej do późnej jesieni-zimy tego roku, bo czekamy na decyzje urzędów antymonopolowych. Powinny zapaść w czwartym kwartale tego roku, a potem dajemy sobie 18 miesięcy na przygotowanie planu rebrandingu i przeprowadzenie go w przejętych placówkach - zapowiedziała.

Netto to sieć sklepów należąca do duńskiego kapitału. Sklepy tej sieci działają w Polsce, Niemczech i Danii. W naszym kraju Netto jest obecne od ćwierćwiecza.
- Rozwijamy się głównie na rynku północnym i zachodnim, jesteśmy też obecni w centralnej Polsce, bo tam mamy również centrum dystrybucji natomiast jesteśmy nieobecni na "ścianie wschodniej" i przejęcie Tesco daje nam możliwość rozwoju w całej Polsce, co jest dla nas bardzo istotne - przyznała Mariola Skolimowska z firmy Netto.
- Na plan dla każdego z poszczególnych sklepów będziemy musieli poczekać przynajmniej do późnej jesieni-zimy tego roku, bo czekamy na decyzje urzędów antymonopolowych. Powinny zapaść w czwartym kwartale tego roku, a potem dajemy sobie 18 miesięcy na przygotowanie planu rebrandingu i przeprowadzenie go w przejętych placówkach - zapowiedziała.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345
reklama
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty