Dosłowne pokazanie młodemu czytelnikowi że możliwość czytania książek to wielki dar, który nie jest dany każdemu i nie można go zmarnować. Osoby prowadzące zajęcia nie mogą czytać "zwykłych" książek (wada wzroku, tabletki uniemożliwiające skupienie wzroku) pokazujemy, dajemy powód dla którego grzechem jest nie czytać. Dzieci otrzymują jasny komunikat mówiący że są wśród nas ludzie którzy wiele by dali za możliwość czytania, czytanie to dar.
Dosłowne pokazanie młodemu czytelnikowi że możliwość czytania książek to wielki dar, który nie jest dany każdemu i nie można go zmarnować. Osoby prowadzące zajęcia nie mogą czytać "zwykłych" książek (wada wzroku, tabletki uniemożliwiające skupienie wzroku) pokazujemy, dajemy powód dla którego grzechem jest nie czytać. Dzieci otrzymują jasny komunikat mówiący że są wśród nas ludzie którzy wiele by dali za możliwość czytania, czytanie to dar.