Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

W ciągu ostatnich dwóch lat do Szczecina trafiło 28 niskopodłogowych tramwajów typu Swing. Ostatni w czwartek. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin]
W ciągu ostatnich dwóch lat do Szczecina trafiło 28 niskopodłogowych tramwajów typu Swing. Ostatni w czwartek. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin]
W ciągu ostatnich dwóch lat do Szczecina trafiło 28 niskopodłogowych tramwajów typu Swing. Ostatni w czwartek. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin]
W ciągu ostatnich dwóch lat do Szczecina trafiło 28 niskopodłogowych tramwajów typu Swing. Ostatni w czwartek. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin]
Przy tej okazji spółka Tramwaje Szczecińskie pokazała także zakupiony niedawno sprzęt. To kilka pojazdów służących m.in. do czyszczenia torów czy naprawy sieci. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin]
Przy tej okazji spółka Tramwaje Szczecińskie pokazała także zakupiony niedawno sprzęt. To kilka pojazdów służących m.in. do czyszczenia torów czy naprawy sieci. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin]
Przy tej okazji spółka Tramwaje Szczecińskie pokazała także zakupiony niedawno sprzęt. To kilka pojazdów służących m.in. do czyszczenia torów czy naprawy sieci. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin]
Przy tej okazji spółka Tramwaje Szczecińskie pokazała także zakupiony niedawno sprzęt. To kilka pojazdów służących m.in. do czyszczenia torów czy naprawy sieci. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin]
Zakończył się pierwszy etap modernizacji szczecińskiego taboru tramwajowego. W ciągu ostatnich dwóch lat do Szczecina trafiło 28 niskopodłogowych tramwajów typu Swing. Ostatni w czwartek.
Przy tej okazji spółka Tramwaje Szczecińskie pokazała także zakupiony niedawno sprzęt. To kilka pojazdów służących m.in. do czyszczenia torów czy naprawy sieci.

Poinformowała również, że pod koniec maja rozpocznie się remont zajezdni Pogodno. Dzięki temu składy będą mogły być serwisowane w Szczecinie.

Właśnie tam pracownicy spółki składają tramwaj, który do Szczecina przyjechał w częściach.

- Jeśli się sprawdzi, to będziemy chcieli kupić jeszcze ze 30 takich składów. Do tego dziesięć w pełni niskopodłogowych tramwajów - mówił prezydent Szczecina, Piotr Krzystek.

Dodał też, że w perspektywie unijnej na lata 2014-2020 priorytetem będzie remont pętli na Pomorzanach, którą trzeba dostosować właśnie do składów niskopodłogowych.

- Po zakończeniu przebudowy torowisk w alei Piastów planujemy zająć się odcinkami na Powstańców Wielkopolskich, Wyzwolenia oraz linią na Niebuszewo. Potem zostanie nam do zrobienia tylko linia nr sześć - wymieniał Krzystek.

Na zakup tramwajów i sprzętu Tramwaje Szczecińskie wydały blisko 200 milionów złotych. Ponad połowę sfinansowała Unia Europejska.
- Jeśli się sprawdzi, to będziemy chcieli kupić jeszcze ze 30 takich składów. Do tego dziesięć w pełni niskopodłogowych tramwajów - mówił prezydent Szczecina, Piotr Krzystek.
- Po zakończeniu przebudowy torowisk w alei Piastów planujemy zająć się odcinkami na Powstańców Wielkopolskich, Wyzwolenia oraz linią na Niebuszewo. Potem zostanie nam do zrobienia tylko linia nr sześć - wymieniał Krzystek.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty