Ilość remontów była podobna, ale przychody były wyższe, bo poziom skomplikowania projektów był większy - tak pełniący obowiązki prezesa Morskiej Stoczni Remontowej "Gryfia" odpowiadał na pytanie o kondycję firmy.
Michał Kowalewski w "Rozmowach pod krawatem" podkreślał, że w planach odbudowy przemysłu stoczniowego w Szczecinie jego firma ma wiele atutów.
W ten sposób odniósł się do słów prezesa Szczecińskiego Parku Przemysłowego, który także w naszym studiu powątpiewał w możliwość budowania nowej stoczni właśnie na podstawie "remontówki".
Ostatnio minister gospodarki morskiej i żeglugi śródlądowej Marek Gróbarczyk ujawnił, że chce odbudowy przemysłu stoczniowego właśnie w oparciu o "Gryfię".
Michał Kowalewski zwracał uwagę, że nie znamy jeszcze szczegółowych planów ministerstwa. W jego opinii, załoga "Gryfii" i sama firma może być "kołem zamachowym" zmian. Zapewniał, że ostatnie doświadczenia, np. przy montażu skomplikowanych urządzeń do odsiarczania spalin na statkach, świadczy dobrze o "Gryfii". O konkretnych kontraktach dla stoczni jednak nie mówił.
- Te zlecenia tak naprawdę są dopiero przed nami. Pierwsze doświadczenia już mamy, rozmowy na 2016 rok z armatorami trwają. Natomiast miejmy też świadomość tego, że 2016 to trudny rok zarówno w sektorze offshorowym, jak i w sektorze remontów - mówił Kowalewski w "Rozmowach pod krawatem".
W ten sposób odniósł się do słów prezesa Szczecińskiego Parku Przemysłowego, który także w naszym studiu powątpiewał w możliwość budowania nowej stoczni właśnie na podstawie "remontówki".
Ostatnio minister gospodarki morskiej i żeglugi śródlądowej Marek Gróbarczyk ujawnił, że chce odbudowy przemysłu stoczniowego właśnie w oparciu o "Gryfię".
Michał Kowalewski zwracał uwagę, że nie znamy jeszcze szczegółowych planów ministerstwa. W jego opinii, załoga "Gryfii" i sama firma może być "kołem zamachowym" zmian. Zapewniał, że ostatnie doświadczenia, np. przy montażu skomplikowanych urządzeń do odsiarczania spalin na statkach, świadczy dobrze o "Gryfii". O konkretnych kontraktach dla stoczni jednak nie mówił.
- Te zlecenia tak naprawdę są dopiero przed nami. Pierwsze doświadczenia już mamy, rozmowy na 2016 rok z armatorami trwają. Natomiast miejmy też świadomość tego, że 2016 to trudny rok zarówno w sektorze offshorowym, jak i w sektorze remontów - mówił Kowalewski w "Rozmowach pod krawatem".