Ponad 200 tysięcy odsłon w internecie i prawie 30 nowych partnerów - to podsumowanie kampanii "Szczecin rekrutuje". Przez dwa tygodnie miasto promowało firmy zatrudniające pracowników w regionie.
- Poza Trójmiastem czy stolicą Wielkopolski jest jeszcze inna metropolia. To metropolia w północno-zachodniej Polsce, która jest miejscem, które może dać rozwój kariery zawodowej, jak i przyszłościową realizację swoich ambicji - mówił Kubik.
Kampania wystartowała z 34 firmami z województwa. W trakcie jej trwania dołączyło ich jeszcze 27. Jak wyjaśniała Anna Kornacka, prezes Zarządu Związku Pracodawców Pomorza Zachodniego "Lewiatan", to pierwszy raz, gdy miasto samo z siebie wyszło z inicjatywą współpracy z pracodawcami.
- To nie jest już na poziomie deklaratywnym. To jest wspólna kampania, wspólne zainwestowanie czasu i innych zasobów, w tym finansowych w to, aby pokazać naszych zachodniopomorskich przedsiębiorców. Do tej pory czegoś takiego nie było - mówiła Kornacka.
Kampania "Szczecin rekrutuje" trwała od 16 do 31 stycznia. Jak jednak zapowiadają jej twórcy, to jeszcze nie koniec działań. Kolejnym krokiem będzie promowanie regionu na targach pracy.


Radio Szczecin
