Ponad 200 tysięcy odsłon w internecie i prawie 30 nowych partnerów - to podsumowanie kampanii "Szczecin rekrutuje". Przez dwa tygodnie miasto promowało firmy zatrudniające pracowników w regionie.
- Poza Trójmiastem czy stolicą Wielkopolski jest jeszcze inna metropolia. To metropolia w północno-zachodniej Polsce, która jest miejscem, które może dać rozwój kariery zawodowej, jak i przyszłościową realizację swoich ambicji - mówił Kubik.
Kampania wystartowała z 34 firmami z województwa. W trakcie jej trwania dołączyło ich jeszcze 27. Jak wyjaśniała Anna Kornacka, prezes Zarządu Związku Pracodawców Pomorza Zachodniego "Lewiatan", to pierwszy raz, gdy miasto samo z siebie wyszło z inicjatywą współpracy z pracodawcami.
- To nie jest już na poziomie deklaratywnym. To jest wspólna kampania, wspólne zainwestowanie czasu i innych zasobów, w tym finansowych w to, aby pokazać naszych zachodniopomorskich przedsiębiorców. Do tej pory czegoś takiego nie było - mówiła Kornacka.
Kampania "Szczecin rekrutuje" trwała od 16 do 31 stycznia. Jak jednak zapowiadają jej twórcy, to jeszcze nie koniec działań. Kolejnym krokiem będzie promowanie regionu na targach pracy.