Będzie podniesiony, a na nim zostaną ułożone dwa tory. Stary, zwodzony most kolejowy w szczecińskich Podjuchach przeznaczony jest do przebudowy.
To potężny projekt ochrony przeciwpowodziowej w dolinie Dolnej Odry sięgający aż do Kostrzyna. Jednym z jego elementów jest przebudowa wspomnianego mostu - powiedział dyrektor Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie, Andrzej Kreft.
- W trakcie realizacji mamy studium wykonalności, które określi nam, jakie faktycznie koszty poniesiemy - informuje Andrzej Kreft. - Wiele podmiotów jest zainteresowanych jego budową - dodaje.
- Jeżeli budujemy nowy most, to powinien być dwutorowy, a nie jednotorowy. Jest tym też zainteresowane miasto, bo jest to Szczecińska Kolej Metropolitalna, PKP i Zarząd Portu - wylicza dyrektor Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
- W trakcie realizacji mamy studium wykonalności, które określi nam, jakie faktycznie koszty poniesiemy - informuje Andrzej Kreft. - Wiele podmiotów jest zainteresowanych jego budową - dodaje.
- Jeżeli budujemy nowy most, to powinien być dwutorowy, a nie jednotorowy. Jest tym też zainteresowane miasto, bo jest to Szczecińska Kolej Metropolitalna, PKP i Zarząd Portu - wylicza dyrektor Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie.