Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz

Fot. Kamila Kozioł [Radio Szczecin]
Fot. Kamila Kozioł [Radio Szczecin]
Taką decyzję podjęły władze Szczecina i Polic po tym, jak fiaskiem zakończył się przetarg na wykonanie pierwszego etapu dokumentacji. Zainteresowane firmy zaproponowały zbyt wysokie kwoty za jej stworzenie.
Pismo w tej sprawie wysłano już do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Do tej inwestycji dorzucą się też Police.

Piotr Krzystek uważa, że powinna zostać powołana spółka celowa, która zrealizuje tę inwestycję. - Spółka celowa powołana przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad z udziałem Skarbu Państwa i naszych samorządów, to jest rozwiązanie, które my od początku promujemy. Inne samorządy oczekują, żeby te drogi były zbudowane, my oczekujemy budowy, ale też dajemy coś od siebie - chcemy wyłożyć konkretne środki finansowe - dodaje Krzystek.

Piotr Krzystek apelował też o to, by inwestycję zrealizować w dwóch etapach. - Żebyśmy nie prowadzili od razu pełnego odcinka od Kołbaskowa do Goleniowa tylko, żebyśmy się skupili na początek, na tym odcinku między Policami a Goleniowem, z przejściem pod rzeką. Po to, żeby uruchomić już ten proces, a później, w kolejnych latach dobudowywać następne elementy, kolejne węzły - mówi Krzystek.

Zachodnia Obwodnica Szczecina będzie miała ponad 50 km długości. Połączy autostradę A6 w Kołbaskowie przez Police i miejscowość Święta z Północną Obwodnicą Goleniowa.
Ma kosztować nawet cztery miliardy złotych.
- Spółka celowa powołana przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad z udziałem Skarbu Państwa i naszych samorządów, to jest rozwiązanie, które my od początku promujemy. Inne samorządy oczekują, żeby te drogi były zbudowane, my oczekujemy budowy,
- Żebyśmy nie prowadzili od razu pełnego odcinka od Kołbaskowa do Goleniowa tylko, żebyśmy się skupili na początek, na tym odcinku między Policami a Goleniowem, z przejściem pod rzeką. Po to, żeby uruchomić już ten proces, a później, w kolejnych latach do

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty