Emocjonalna, prawie trzygodzinna dyskusja ze z góry przewidzianym rezultatem. Większość rządząca Szczecinem zgodziła się na powiększenie Strefy Płatnego Parkowania oraz podwyższenie stawek. To czeka kierowców od 1 kwietnia 2021 roku.
Wcześniej, bo od 1 lutego przyszłego roku zapłacimy także za dotychczas darmowe parkingi pod Trasą Zamkową oraz przy ulicach: Czarnieckiego, Ogińskiego i Szymanowskiego.
Dyskusja na temat zmian w strefie toczy się od kilkunastu tygodni. W czasie wtorkowej sesji usłyszeliśmy te same argumenty - zarówno zwolenników, jak i przeciwników tych rozwiązań. Ostatecznie, rządząca większość klubów Bezpartyjnych i Koalicji Obywatelskiej (wstrzymało się pięciu radnych KO) - przy sprzeciwie opozycji z PiS i radnej niezrzeszonej - zdecydowała o zwiększeniu SPP i podniesieniu stawek za parkowanie.
Jak informowali urzędnicy, w przyszłym roku z "nowej" Strefy do kasy miasta trafi około 40 milionów złotych. Jednocześnie zapowiadane są obniżki w komunikacji miejskiej, nowe linie oraz rower miejski kolejnej generacji.
Dyskusja na temat zmian w strefie toczy się od kilkunastu tygodni. W czasie wtorkowej sesji usłyszeliśmy te same argumenty - zarówno zwolenników, jak i przeciwników tych rozwiązań. Ostatecznie, rządząca większość klubów Bezpartyjnych i Koalicji Obywatelskiej (wstrzymało się pięciu radnych KO) - przy sprzeciwie opozycji z PiS i radnej niezrzeszonej - zdecydowała o zwiększeniu SPP i podniesieniu stawek za parkowanie.
Jak informowali urzędnicy, w przyszłym roku z "nowej" Strefy do kasy miasta trafi około 40 milionów złotych. Jednocześnie zapowiadane są obniżki w komunikacji miejskiej, nowe linie oraz rower miejski kolejnej generacji.