Plusem - ruch po nowym rondzie i szansa na mniejsze korki. Minusem - zamknięcie ulicy Miodowej. Przebudowa Węzła Głębokie w Szczecinie wchodzi w kolejną fazę.
Od poniedziałku drogowcy wprowadzają tam zmiany w organizacji ruchu. Kierowcy skorzystają ze świeżo oddanego skrzyżowania.
Co prawda, nadal prowadzone są prace przy budowie ścieżek rowerowych, chodników, terenów zielonych - ale kierowcom będzie łatwiej - tłumaczy Piotr Zieliński, rzecznik prasowy spółki Szczecińskie Inwestycje Miejskie.
- Z uwagi na prace, które trzeba zrealizować w sąsiedztwie ulicy Miodowej zamknięty zostanie wyjazd na ulicę Miodową. Zakładamy, że to potrwa, tak mniej więcej do końca czerwca. Myślę, że jeśli chodzi o największe zmiany, czyli puszczenie kierowców po nowym rondzie, to na pewno usprawni ono ruch i ucieszy kierowców - dodaje Zieliński.
Drogowcy chcą przerzucić ruch wahadłowy w alei Wojska Polskiego na odcinek prowadzący do centrum Szczecina.
Modernizacja pętli tramwajowo-autobusowej Głębokie zakończy się jeszcze w tym roku. Całkowity koszt inwestycji to ponad 65 milionów złotych.
Co prawda, nadal prowadzone są prace przy budowie ścieżek rowerowych, chodników, terenów zielonych - ale kierowcom będzie łatwiej - tłumaczy Piotr Zieliński, rzecznik prasowy spółki Szczecińskie Inwestycje Miejskie.
- Z uwagi na prace, które trzeba zrealizować w sąsiedztwie ulicy Miodowej zamknięty zostanie wyjazd na ulicę Miodową. Zakładamy, że to potrwa, tak mniej więcej do końca czerwca. Myślę, że jeśli chodzi o największe zmiany, czyli puszczenie kierowców po nowym rondzie, to na pewno usprawni ono ruch i ucieszy kierowców - dodaje Zieliński.
Drogowcy chcą przerzucić ruch wahadłowy w alei Wojska Polskiego na odcinek prowadzący do centrum Szczecina.
Modernizacja pętli tramwajowo-autobusowej Głębokie zakończy się jeszcze w tym roku. Całkowity koszt inwestycji to ponad 65 milionów złotych.
- Zakładamy, że to potrwa, tak mniej więcej do końca czerwca. Myślę, że jeśli chodzi o największe zmiany, czyli puszczenie kierowców po nowym rondzie, to na pewno usprawni ono ruch i ucieszy kierowców - dodaje Zieliński.
Dodaj komentarz 3 komentarze
A gdzie parking P+R? Aby skończyły się korki, to przyjezdni powinni zostawiać tam samochody i przesiadać się na komunikację miejską tak jest to w każdym szanowanym się mieście na Zachodzie.
Inwestycja za ponad 65 mln i ani jednej ławki , ani jednej wiaty ... !!
Ludzie czy wy jesteście normalni? Przecież jeszcze się przebudowa nie skończyła, wprowadzono tylko kolejny etap prac, a tutaj już niektórzy mają wymagania jakby to był definitywny koniec, prace wykończeniowe są na końcu, jak już wszystko inne będzie gotowe, a nie w trakcie, jak jeszcze wszystko się toczy i jest dużo do zrobienia!!!