W Stoczni Remontowej Gryfia takiej kumulacji remontów statków już dawno nie było. Obecnie w remoncie jest dziewięć statków m.in. z Polski, Grecji, Rosji, Holandii i Belgii.
Jak podkreśla Amarendra Roy, członek zarządu Gryfii ilość statków remontów jest rekordowa, a do remontu statków są wynajmowane dodatkowe doki, aby zdążyć z terminami remontów przed kontrahentami.
- W tej chwili jest rekordowo. Wszystkie doki i nabrzeża są zajęte - mówi Roy.
Wpływ na taki wzrost remontów statków w Stoczni Gryfii przyczyniła się pandemia, ponieważ armatorzy statków, zamiast kupować nowe statki wolą remontować - mówi Krzysztof Zaremba, prezes Stoczni Remontowej Gryfia.
- Rynek remontów statków, jest bardzo obiecujący, szczególnie w okresie pandemii. Wychodzimy z tego najciemniejszego okresu jeśli chodzi o pandemię, ale dynamika wzrostu sprzedaży statków nowych jest odłożona w czasie, gdzieś około roku 2030, tak mówią eksperci - komentuje Zaremba.
A Stocznia Remontowa Gryfia zbiera już zamówienia na koniec roku i początek 2022 r.
- W tej chwili jest rekordowo. Wszystkie doki i nabrzeża są zajęte - mówi Roy.
Wpływ na taki wzrost remontów statków w Stoczni Gryfii przyczyniła się pandemia, ponieważ armatorzy statków, zamiast kupować nowe statki wolą remontować - mówi Krzysztof Zaremba, prezes Stoczni Remontowej Gryfia.
- Rynek remontów statków, jest bardzo obiecujący, szczególnie w okresie pandemii. Wychodzimy z tego najciemniejszego okresu jeśli chodzi o pandemię, ale dynamika wzrostu sprzedaży statków nowych jest odłożona w czasie, gdzieś około roku 2030, tak mówią eksperci - komentuje Zaremba.
A Stocznia Remontowa Gryfia zbiera już zamówienia na koniec roku i początek 2022 r.
Dodaj komentarz 4 komentarze
Zniszczenia w takim czasie i takim stylu stoczni w Świnoujściu nigdy wam stoczniowcy nie zapomną, ponad pol roku już minęło a kupca dalej nie ma, jeden dok ukradliacie do Szczecina a dwa stoją w opuszczonej stoczni w Świnoujściu a mogłyby zarabiać na siebie, dyletanci z grubarcYkiem i Zaremba na czele, teraz wyposażenie stoczni w Świnoujściu palicie na złom niczym od platformy się nie różnice, może napiszcie lepiej jak straciliscie dobrych armatorów którzy do szczecińskiej gryfii nigdy statku nie podstawa a Świnoujściu rok w rok ok 20 statków podstawiali do remontu, albo że bierzecie amatorów i statki które swinoujscie znalazło jak dc ostend czy teraz Rio albo wcześniej cała kampania a2b.. Ale nie bo to nie po katolicku.propaganda sukcesu musi być
Zaraz jakiś troll będzie płakał.
to jest prosty efekt tego, że PiS rękoma Zaremby zlikwidował stocznię w Świnoujściu.
Po prostu zamówienia tamtego zakładu przejęła szczecińska Gryfia, która za moment będzie miała opóźnienia, a potem rozczarowani klienci będą ją omijać szerokim łukiem.
Aha! Natłok tych prac powoduje, że chyba nawet myślenie o nowym doku i głębi pod niego zostały wstrzymane...
Dla przypomnienia, dzięki PO zlikwidowano Stocznię Szczecińską i pół Gryfii w Szczecinie.