To był bardzo dobry rok dla Morskiej Stoczni Remontowej "Gryfia" - mówi prezes stoczni Krzysztof Zaremba.
Mieliśmy pełne doki, skończyliśmy w terminie budowę czterech lodołamaczy, budujemy duży dok numer osiem - ocenia Krzysztof Zaremba.
- Udało nam się przedłużyć współpracę z japońskim koncernem Kawasaki, którego spółka-córka eksploatuje promy-samochodowce. A rozszerzenie naszej oferty za 1,5 roku, kiedy wyjdzie dok numer 8. do eksploatacji, to jeszcze rozszerzy naszą współpracę, co nas bardzo cieszy. Japończycy są partnerem bardzo wymagającym - podkreśla Zaremba.
Morska Stocznia Remontowa "Gryfia" wykonała też jeden z pierwszych napędów hybrydowych na statku towarowym - przypomina prezes "Gryfii" Krzysztof Zaremba.
- Wykonujemy remonty klasowe i przebudowy, tak jak napęd hybrydowy. W tym roku wykonaliśmy zamówienie dla klienta norweskiego. Muszę powiedzieć, że nawet pani premier Norwegii nas pochwaliła. Mieliśmy bardzo miłe relacje ze stroną norweską - dodaje Zaremba
Budowa doku numer 8 to pierwszy od 30 lat program inwestycyjny dla stoczni. Przypomnijmy, w czasach rządów Platformy Obywatelskiej jedynym pomysłem dla Gryfii był przedstawiony projekt pomalowania istniejącego doku numer 5. na niebiesko. Projekt nie został zrealizowany.
- Udało nam się przedłużyć współpracę z japońskim koncernem Kawasaki, którego spółka-córka eksploatuje promy-samochodowce. A rozszerzenie naszej oferty za 1,5 roku, kiedy wyjdzie dok numer 8. do eksploatacji, to jeszcze rozszerzy naszą współpracę, co nas bardzo cieszy. Japończycy są partnerem bardzo wymagającym - podkreśla Zaremba.
Morska Stocznia Remontowa "Gryfia" wykonała też jeden z pierwszych napędów hybrydowych na statku towarowym - przypomina prezes "Gryfii" Krzysztof Zaremba.
- Wykonujemy remonty klasowe i przebudowy, tak jak napęd hybrydowy. W tym roku wykonaliśmy zamówienie dla klienta norweskiego. Muszę powiedzieć, że nawet pani premier Norwegii nas pochwaliła. Mieliśmy bardzo miłe relacje ze stroną norweską - dodaje Zaremba
Budowa doku numer 8 to pierwszy od 30 lat program inwestycyjny dla stoczni. Przypomnijmy, w czasach rządów Platformy Obywatelskiej jedynym pomysłem dla Gryfii był przedstawiony projekt pomalowania istniejącego doku numer 5. na niebiesko. Projekt nie został zrealizowany.