Od poniedziałku w świnoujskim magistracie urzędowe sprawy załatwić można wyłącznie po wcześniejszej telefonicznej rejestracji. Zmiana w funkcjonowaniu urzędu to efekt wprowadzenia pracy zdalnej.
Praca urzędu miasta w Świnoujściu od poniedziałku jest ograniczona wyłącznie do zadań, które mają zapewnić niezbędną pomoc mieszkańcom.
Rejestracja w Urzędzie Stanu Cywilnego, świadczenie usług komunalnych, wydawanie dokumentów i tym podobne, można załatwiać wyłącznie po telefonicznym umówieniu się na konkretną godzinę.
Spotkania odbywać się będą w wyznaczonych do tego pomieszczeniach. Wnioski można dostarczać do urzędu drogą elektroniczną lub składać w skrzynce przy wejściu do budynku.
Rejestracja w Urzędzie Stanu Cywilnego, świadczenie usług komunalnych, wydawanie dokumentów i tym podobne, można załatwiać wyłącznie po telefonicznym umówieniu się na konkretną godzinę.
Spotkania odbywać się będą w wyznaczonych do tego pomieszczeniach. Wnioski można dostarczać do urzędu drogą elektroniczną lub składać w skrzynce przy wejściu do budynku.