Lody, stroje kąpielowe i magnesy z mewą to rzeczy najczęściej kupowane przez turystów na świnoujskiej promenadzie. Mimo chłodu, strefa nadmorska tętni życiem. Drugi covidowy sezon zimowy dla branży turystycznej jest łaskawy.
W tym roku ferie zimowe nad morzem odbywają się pełną parą. Na promenadzie nie brakuje turystów, a dzięki temu miejscowy biznes kwitnie.
- Są klienci, którzy doceniają nadmorski klimat właśnie zimą, jest sporo osób po świętach. Najczęściej kupują kubki, magnesy, muszelki. Najchętniej zamawiają lody - mówią handlujący.
Piotr Piwowarczyk ze Świnoujskiej Organizacji Turystycznej przyznaje, że tegoroczna zima dla hotelarzy i restauratorów jest światełkiem w tunelu.
- Drugi rok pandemiczny, szczególnie druga połowa 2021 roku była bardzo dobra dla branży. Mimo rozwijającej się pandemii, mieliśmy dość dużo gości np. w grudniu. Wydaje się nam, że branża turystyczna wyszła z tej pandemii obronną ręką - podkreśla Piwowarczyk.
W strefie nadmorskiej funkcjonuje większość punktów gastronomicznych otwartych latem.
- Są klienci, którzy doceniają nadmorski klimat właśnie zimą, jest sporo osób po świętach. Najczęściej kupują kubki, magnesy, muszelki. Najchętniej zamawiają lody - mówią handlujący.
Piotr Piwowarczyk ze Świnoujskiej Organizacji Turystycznej przyznaje, że tegoroczna zima dla hotelarzy i restauratorów jest światełkiem w tunelu.
- Drugi rok pandemiczny, szczególnie druga połowa 2021 roku była bardzo dobra dla branży. Mimo rozwijającej się pandemii, mieliśmy dość dużo gości np. w grudniu. Wydaje się nam, że branża turystyczna wyszła z tej pandemii obronną ręką - podkreśla Piwowarczyk.
W strefie nadmorskiej funkcjonuje większość punktów gastronomicznych otwartych latem.