Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
Autopromocja
Zobacz
Reklama
Zobacz
Reklama
Zobacz

Fot. Robert Stachnik [Radio Szczecin/Archiwum]
Fot. Robert Stachnik [Radio Szczecin/Archiwum]
Klienci, którzy musieli wczoraj skrócić swój pobyt na Arkonce, mogą starać się o rekompensatę. Przypomnijmy, co najmniej do soboty z użytkowania wyłączone zostały dwa baseny.
Zamknięcie spowodowane jest - jak czytamy w komunikacie prasowym - zabrudzeniem wody, do którego doszło z powodu "nieodpowiedzialnego zachowania rodziców dzieci".

Wszyscy, którzy zakupili wejściówkę przez aplikację Mobilna Karta Miejska, powinni napisać e-maila na adres biuro@gopay.com.pl, opisując sytuację oraz podając obowiązkowo numer ID biletu wraz z imieniem i nazwiskiem nabywcy.

Jeżeli bilet został kupiony przy pomocy karty bankowej lub gotówki, należy zgłosić się do pierwszej kasy nieopodal ochrony. Tam przybita zostanie pieczątka, która uprawni do wejścia na obiekt w innym, dowolnym terminie tego sezonu.

Do otrzymania rekompensaty niezbędne jest posiadanie paragonu.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

Autopromocja
Zobacz
Reklama
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty