Realizowanie misji mediów publicznych i jednoczesna rywalizacja na rynku komercyjnym to nasze założenia - mówił w Rozmowach pod krawatem prezes Radia Szczecin Wojciech Włodarski.
Okazją do dyskusji jest rocznica 30-lecia powstania spółki, która po czasach PRL-u definiowała na nowo Radio Szczecin w czasie rywalizacji z dużymi, ogólnopolskimi rozgłośniami.
- Z tej rywalizacji od lat wychodzimy zwycięsko, zawsze jesteśmy na przysłowiowym pudle; albo jesteśmy na pierwszym, albo na drugim miejscu. To jest właśnie fenomen naszej rozgłośni, że potrafimy realizować misję - nie jest to łatwe zadanie, bo jest ona bardzo mocno sformalizowana - a równocześnie potrafimy odnieść sukces komercyjny - podkreślił prezes Włodarski.
W piątek w Studiu Koncertowym S1 Radia Szczecin odbędzie się gala 30-lecia spółki Radio Szczecin.
- Z tej rywalizacji od lat wychodzimy zwycięsko, zawsze jesteśmy na przysłowiowym pudle; albo jesteśmy na pierwszym, albo na drugim miejscu. To jest właśnie fenomen naszej rozgłośni, że potrafimy realizować misję - nie jest to łatwe zadanie, bo jest ona bardzo mocno sformalizowana - a równocześnie potrafimy odnieść sukces komercyjny - podkreślił prezes Włodarski.
W piątek w Studiu Koncertowym S1 Radia Szczecin odbędzie się gala 30-lecia spółki Radio Szczecin.
- Z tej rywalizacji od lat wychodzimy zwycięsko, zawsze jesteśmy na przysłowiowym pudle; albo jesteśmy na pierwszym, albo na drugim miejscu. To jest właśnie fenomen naszej rozgłośni, że potrafimy realizować misję - nie jest to łatwe zadanie, bo jest ona bardzo mocno sformalizowana - a równocześnie potrafimy odnieść sukces komercyjny - podkreślił prezes Włodarski.