"Silny region to silna Pogoń" - to nowa mini akcja promocyjna piłkarskiej Pogoni Szczecin. Klub chce dotrzeć do nowych kibiców z województwa zachodniopomorskiego za pomocą Facebooka.
Jak precyzuje rzecznik prasowy klubu, chodzi o kierowanie wpisów tylko do użytkowników z konkretnego miasta.
- Najprościej rzecz ujmując: mieszkańcowi Chojny wysyłamy komunikat dotyczący właśnie jego miasta, zapraszamy w ten sposób ich na mecz Pogoni Szczecin. Wiemy o tym, że wielu kibiców przyjeżdża na nasze mecze, ale chcemy, by ta liczba była zdecydowanie większa - tłumaczy rzecznik.
Profil Pogoni Szczecin na Facebooku śledzi już blisko 150 tysięcy użytkowników. W klubie liczą, że jak najwięcej z nich przyjdzie na najbliższy mecz z Lechem Poznań. Początek hitowego spotkania już w najbliższą niedzielę o godzinie 18 na Stadionie przy ulicy Twardowskiego w Szczecinie.
- Najprościej rzecz ujmując: mieszkańcowi Chojny wysyłamy komunikat dotyczący właśnie jego miasta, zapraszamy w ten sposób ich na mecz Pogoni Szczecin. Wiemy o tym, że wielu kibiców przyjeżdża na nasze mecze, ale chcemy, by ta liczba była zdecydowanie większa - tłumaczy rzecznik.
Profil Pogoni Szczecin na Facebooku śledzi już blisko 150 tysięcy użytkowników. W klubie liczą, że jak najwięcej z nich przyjdzie na najbliższy mecz z Lechem Poznań. Początek hitowego spotkania już w najbliższą niedzielę o godzinie 18 na Stadionie przy ulicy Twardowskiego w Szczecinie.