Radio SzczecinRadio Szczecin » Sport
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Upiorna Karolcia

Fot. Robert Stachnik [Radio Szczecin]
Fot. Robert Stachnik [Radio Szczecin]
Niespełna 4000 karnetów sprzedała Pogoń Szczecin na mecze rundy wiosennej Ekstraklasy. Wszystko to pomimo zakończenia remontu i nowego obiektu przy ulicy Twardowskiego.
Jest to niespodziewanie słaby wynik sprzedażowy, gdyż na stary stadion, który był mniejszy o ponad 3000 miejsc, sprzedano ich ponad 2,5 tysiąca. Mogły przyczynić się do tego wyniki zespołu, ale również brak marketingu.

Social media nie załatwią sprawy, bo Pogoni nie ma na mieście - mówi Jerzy Chwałek z Super Expressu.

- Trochę za mało jest tej Pogoni na ulicach. Dotarcia do trochę starszej grupy wiekowej - mówi Chwałek.

Efekt nowego stadionu nie wystarczy - mówi Jarosław Marendziak z TVP 3 Szczecin.

- Po pierwsze, zespół musi mieć cel do którego dąży, czyli nie tylko mówi, ale realnie wszyscy myślą o zdobyciu mistrzostwa. Po drugie, wygląda na to, że wpływ mają też ceny i sytuacja w Polsce, jeśli chodzi o wartość złotówki - mówi Marendziak.

Sprzedaż karnetów trwa do końca stycznia. Do tej pory udało sprzedać się 4 tysiące karnetów, a stadion im. Floriana Krygiera ma pojemność ponad 21 000 miejsc.
Social media nie załatwią sprawy, bo Pogoni nie ma na mieście - mówi Jerzy Chwałek z Super Expressu.
- Po pierwsze, zespół musi mieć cel do którego dąży, czyli nie tylko mówi, ale realnie wszyscy myślą o zdobyciu mistrzostwa. Po drugie, wygląda na to, że wpływ mają też ceny i sytuacja w Polsce, jeśli chodzi o wartość złotówki - mówi Marendziak.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Upiorna Karolcia
  Reklama  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty