Według Wieloletniego Planu Rozwoju Szczecina w ciągu najbliższych lat miasto rozdysponuje na inwestycje w sumie 4 miliardy złotych. Połowę magistrat planuje pozyskać ze środków unijnych. Niemal 900 milionów będzie kosztować usprawnienie komunikacji pomiędzy lewo i prawobrzeżną częścią miasta – przebudowa Autostrady Poznańskiej i budowa Mostu Kłodnego na Łasztownię. Most przyda się, jeżeli Łasztownia zgodnie z planem zostanie kulturalnym centrum miasta. Na razie kultura zagości w odremontowanym budynku "Starej Rzeźni". Czy nowe inwestycje ożywią miasto, a może to tylko propaganda sukcesu?
Goście:
Laura Hołowacz - Dyrektor CSL Szczecin, firmy, która zakupiła i modernizuje budynek tzw. "Starej Rzeźni"
Jan Dębski – prezes Fundacji Moja Łasztownia
Michał Przepiera – dyrektor Biura Strategii Urzędu miasta w Szczecinie
Bazyli Baran – radny Szczecina przewodniczący Komisji Rozwoju, Promocji i Gospodarki Morskiej
Marek Duklanowski – radny Szczecina, członek Komisji Budżetu i Finansów szczecińskiej rady miasta
Michał Bay – architekt
Paweł Stępień – prezes zarządu Portu Rybackiego "Gryf "
Laura Hołowacz - Dyrektor CSL Szczecin, firmy, która zakupiła i modernizuje budynek tzw. "Starej Rzeźni"
Jan Dębski – prezes Fundacji Moja Łasztownia
Michał Przepiera – dyrektor Biura Strategii Urzędu miasta w Szczecinie
Bazyli Baran – radny Szczecina przewodniczący Komisji Rozwoju, Promocji i Gospodarki Morskiej
Marek Duklanowski – radny Szczecina, członek Komisji Budżetu i Finansów szczecińskiej rady miasta
Michał Bay – architekt
Paweł Stępień – prezes zarządu Portu Rybackiego "Gryf "