Co czwarta praca egzaminacyjna w polskich szkołach, której ocena została zakwestionowana przez zdającego, okazała się źle sprawdzona.
Inny problem to niewłaściwy sposób układania testów - wynika z raportu sporządzonego przez Najwyższą Izbę Kontroli.
Raport NIK podaje również, że Centralna Komisja Egzaminacyjna nie nadzorowała właściwie przeprowadzania egzaminów i oceniania prac.
Chodzi o testy szóstoklasisty, gimnazjalny, maturalny i zawodowy.
Brak właściwego nadzoru spowodował, że wśród świetnych egzaminatorów - jak zaznaczono w raporcie - bez trudu i bez konsekwencji trwają także ci nierzetelni.
Inny problem to niewłaściwy sposób układania testów - wynika z raportu sporządzonego przez Najwyższą Izbę Kontroli.
Raport NIK podaje również, że Centralna Komisja Egzaminacyjna nie nadzorowała właściwie przeprowadzania egzaminów i oceniania prac.
Chodzi o testy szóstoklasisty, gimnazjalny, maturalny i zawodowy.
Brak właściwego nadzoru spowodował, że wśród świetnych egzaminatorów - jak zaznaczono w raporcie - bez trudu i bez konsekwencji trwają także ci nierzetelni.