Sejm przyjął w piątek tzw. Ustawę Krajobrazową. Nowe przepisy dadzą samorządom narzędzia do walki z chaosem reklamowym. Billboardy, szyldy, czy wielkie plakaty zamieniły centra polskich miast w urbanistyczny i estetyczny koszmar. W samej Warszawie jest dziesięć razy więcej billboardów niż w Paryżu. Na Zachodzie coraz więcej miast wydaje walkę reklamowej hydrze; nasze przepisy ograniczały możliwości lokalnych władz. Czy nowa ustawa zmieni sytuację? Jak wyglądałyby miasta bez wszechobecnych reklam?
Goście:
Wiesława Rabińska - dyrektor Wydziału Urbanistyki i Administracji Budowlanej Urzędu Miasta Szczecin
Zofia Fiuk-Dymek - z Biura Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Szczecin
Marek Duklanowski - przewodniczący Komisji do spraw Gospodarki Komunalnej, Rewitalizacji i Ochrony Środowiska Rady Miasta Szczecin, radny Prawa i Sprawiedliwości
Łukasz Tyszler - członek Komisji do spraw Gospodarki Komunalnej, Rewitalizacji i Ochrony Środowiska Rady Miasta Szczecin, radny Platformy Obywatelskiej
Marcin Szneider - ze Stowarzyszenia Estetycznego i Nowoczesnego Szczecina SENS
Wiesława Rabińska - dyrektor Wydziału Urbanistyki i Administracji Budowlanej Urzędu Miasta Szczecin
Zofia Fiuk-Dymek - z Biura Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Szczecin
Marek Duklanowski - przewodniczący Komisji do spraw Gospodarki Komunalnej, Rewitalizacji i Ochrony Środowiska Rady Miasta Szczecin, radny Prawa i Sprawiedliwości
Łukasz Tyszler - członek Komisji do spraw Gospodarki Komunalnej, Rewitalizacji i Ochrony Środowiska Rady Miasta Szczecin, radny Platformy Obywatelskiej
Marcin Szneider - ze Stowarzyszenia Estetycznego i Nowoczesnego Szczecina SENS