Miasto powinno sądzić się z Energopolem - mówi zastępca prezydenta Szczecina Michał Przepiera, ale nie składa deklaracji, że tak się właśnie stanie.
W "Rozmowach pod krawatem" pytaliśmy wiceprezydenta o ogromne kłopoty miasta z pękającymi trzeci rok z rzędu spawami na trasie linii tramwajowej od Mostu Długiego do Basenu Górniczego.
Przepiera zgodził się ze stwierdzeniem, że to "żenująca sytuacja", ale pytany o wytoczenie przez miasto sprawy sądowej wykonawcy, czyli Energopolowi, wiceprezydent nie złożył jednoznacznej deklaracji.
- W mojej ocenie, miasto powinno iść do sądu, jeżeli te rzeczy nie zostaną zrobione tak jak powinny być zrobione - mówił Michał Przepiera.
- Ostateczna decyzja zależy od prezydenta? - dopytywał prowadzący rozmowę Przemysław Szymańczyk.
- Myślę, że przede wszystkim od merytorycznego zastępcy prezydenta, potem pewnie być może w jakiejś konsultacji z prezydentem - odpowiedział Przepiera.
- Pan podnosi rękę "za"? - zapytał prowadzący.
- Jeżeli ktoś zapyta mnie o zdanie, to jestem "za" - odparł wiceprezydent.
Budowę torowiska od Mostu Długiego do Basenu Górniczego formalnie zleciła spółka Tramwaje Szczecińskie. Jej rzeczniczka informowała nas, że będą domagali się od Energopolu przedłużenia gwarancji o kolejne trzy lata i części zwrotu kosztów wartej 80 milionów złotych inwestycji.
Przepiera zgodził się ze stwierdzeniem, że to "żenująca sytuacja", ale pytany o wytoczenie przez miasto sprawy sądowej wykonawcy, czyli Energopolowi, wiceprezydent nie złożył jednoznacznej deklaracji.
- W mojej ocenie, miasto powinno iść do sądu, jeżeli te rzeczy nie zostaną zrobione tak jak powinny być zrobione - mówił Michał Przepiera.
- Ostateczna decyzja zależy od prezydenta? - dopytywał prowadzący rozmowę Przemysław Szymańczyk.
- Myślę, że przede wszystkim od merytorycznego zastępcy prezydenta, potem pewnie być może w jakiejś konsultacji z prezydentem - odpowiedział Przepiera.
- Pan podnosi rękę "za"? - zapytał prowadzący.
- Jeżeli ktoś zapyta mnie o zdanie, to jestem "za" - odparł wiceprezydent.
Budowę torowiska od Mostu Długiego do Basenu Górniczego formalnie zleciła spółka Tramwaje Szczecińskie. Jej rzeczniczka informowała nas, że będą domagali się od Energopolu przedłużenia gwarancji o kolejne trzy lata i części zwrotu kosztów wartej 80 milionów złotych inwestycji.
Zobacz także













