Finały Mistrzostw Europy 2016
Radio SzczecinRadio Szczecin » Finały Mistrzostw Europy 2016

Stargard był promowany m.in. w programie rozrywkowym Dwójki - "Kocham Cię Polsko". [ Fot. TVP].
Stargard był promowany m.in. w programie rozrywkowym Dwójki - "Kocham Cię Polsko". [ Fot. TVP].
Władze Stargardu rozszerzyły formę promocji miasta. Już nie tylko billboardy, ulotki i broszury skierowane do mieszkańców i turystów. Teraz Stargard reklamuje się poprzez ogólnopolskie portale internetowe, telewizję i radio.
W budżecie miasta zaplanowano w tym roku ponad 700 tysięcy złotych na wydatki promocyjne. Plansze zachęcające do odwiedzenia miasta można obejrzeć w telewizyjnej Jedynce i Dwójce. Do wizyty w Stargardzie - Klejnocie Pomorza, zachęcała ostatnio w programie "Kocham Cię Polsko" stargardzianka, aktorka Ewa Kasprzyk.

Jak mówi dyrektor Biura Prezydenta Miasta Stargardu - Zdzisław Rygiel, jest to element nowej kampanii promocyjnej miasta.
- Pierwsza część jest skierowana do mieszkańców miasta, powiatu i regionu. Realizujemy to poprzez billboardy, współpracę Polskim Radiem Szczecin i regionalną TVP. Zdecydowaliśmy się w tym roku na współpracę z mediami ogólnopolskimi. Mamy nadzieję, że przez to Stargard będzie bardziej rozpoznawalny - mówi dyrektor Rygiel.

Podejmowane przez władze Stargardu działania promocyjne mają dwa cele - pozyskanie inwestorów oraz przyciągnięcie turystów. Ci ostatni mogą w Stargardzie zobaczyć unikatową nawet na europejską skalę, liczbę zachowanych zabytków. M.in. dlatego miasto znalazło się w Europejskim Szlaku Gotyku Ceglanego obejmującym kraje basenu Morza Bałtyckiego.
Relacja Marcina Rumińskiego.

Zobacz także

25262728293031